Avatar billede hegelund Nybegynder
15. marts 2002 - 11:01 Der er 2 kommentarer

Tildele værdi

Jeg har en rapport, hvor de udvalgte poster i deltajesektionen skal have tildelt en stigende værdi, hvordan skal dette gøres
Avatar billede proaccess Nybegynder
15. marts 2002 - 11:04 #1
Du laver et tekstfelt, sætter kontrolelementkilde til at være =1 og løbende sum til at være "over alle"
Avatar billede hegelund Nybegynder
15. marts 2002 - 13:13 #2
Værdien skal være entydig da den skal bruges til at identificere de andre felter i detlajesektionen med, da jeg har et der hedder kl, hvor feltet tid fra posten før skal trækkes fra.