Avatar billede japp Nybegynder
14. marts 2002 - 23:10 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Exp's dropdown menu.

Er det kun mig, eller er der andre der også er blevet pisse irreteret over den dropdown menu  der er her på siden..! Den falder ned i tide og utide, sådan så man konstant kommer til at klikke på den..! + den ligger sig under banneret.! IKKE FEDT LAVET!!
Avatar billede 12.34 Nybegynder
14. marts 2002 - 23:11 #1
Lægger sig under banneret?????????????????????????????????????
Jeg synes den er fed nok. Den kommer kun ned når man holder musen over!!
Avatar billede japp Nybegynder
14. marts 2002 - 23:13 #2
Ja ligger sig under banneret på forsiden. banneret syntes at ligge ovenpå menuen. Kan godt være den kun går ned når man køre over den med musen, men den er ultra følsom og pisse irriterende lavet.. Kan godt være det bare er mig.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. marts 2002 - 23:17 #3
Jeg synes også den er irriterende. Havde det så bare været
nogle amatører, der havde lavet den, men den virker
så sandelig også i Netscape 4.5  - øv øv. Og der er intet jeg
kan bruge den til. Jeg har intet imod at klikke i menulinien
og så vælge på den næste side,
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
14. marts 2002 - 23:18 #4
den virker fint på min com.... IE 6...
Avatar billede japp Nybegynder
14. marts 2002 - 23:19 #5
Nemlig!
Avatar billede japp Nybegynder
14. marts 2002 - 23:19 #6
Jaja, den virker!! Men det er måden den virker på!
Avatar billede japp Nybegynder
14. marts 2002 - 23:20 #7
De har vist fået løst det med banneret.! Men der er stadig en fejl når man fremkalder menuen under en kategori så ligger søge feltet sig oven på menuen!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. marts 2002 - 23:22 #8
det kan de ikke gøre ved, japp. Det er din browser.
Avatar billede japp Nybegynder
14. marts 2002 - 23:24 #9
Har sq også IE6
Avatar billede invalid Nybegynder
14. marts 2002 - 23:57 #10
Jeg kan heller ikke ret godt lide den, men de kunne løse problemet hvis menuerne kun kom frem hvis man klikkede på dem. Den MouseOver ting er lidt træls.
Avatar billede japp Nybegynder
17. marts 2002 - 14:37 #11
Den første der sender et "Svar" til dette indlæg får point'et :-D
Avatar billede japp Nybegynder
20. september 2002 - 18:19 #12
hmm