Avatar billede runberg Nybegynder
14. marts 2002 - 22:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tilføjelse af stava og grammatik kontrol til flere sprog

Hej alle

Jeg har netop lavet en fuld installation af MS Office XP. Til min store skuffelse viste det sig at den franske stave og grammatik kontrol ikke virker... jeg får at vide at der mangler nogle filer.

Mit spørgsmål er så: Hvordan får man tilføjet disse filer, så man i en dansk udgave af Office XP kan lave fransk (og engelsk, tysk ) stave og grammatik kontrol

På forhånd tak
Avatar billede kjalle Nybegynder
14. marts 2002 - 22:22 #1
der findes nogen filer du skal lægge ind ...ved ikke om de hedder det samme i xp som i de andre ... men det er vel til at hente på ms hp ... ellers ved jeg ikke om man skal købe ekstra licens til disse sprog, men det tvivler jeg på ... i andre office programmer kan du tilføje disse filer :)
Avatar billede rickypriv Nybegynder
14. marts 2002 - 22:23 #2
http://store.yahoo.com/alkisoftware/

Du kan skrive og spørge om man kan få til XP også..
Man kan ihvertfald få til 97/2000 .. men det er desværre ikke gratis.

Se også:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=%2Fisapi%2Fgomscom%2Easp%3Ftarget%3D%2Fdanmark%2Fsupport%2Fxmlkb%2Fda730%2F0%2F89%2Easp&LN=DA

gælder Win 97.
Avatar billede runberg Nybegynder
19. marts 2002 - 09:21 #3
Hmm.... noget tyder på at det ikke er muligt at få en gratis løsning....

kjalle>> Jeg har både en engelsk og en dansk office XP. I den engelske har jeg engelsk og fransk gram og stave kontrol, og i den danske har jeg dansk og tysk og engelsk gram og stave kontrol.... Er det så muligt at kombinere disse, så man får det hele i en installation af den ene????
Avatar billede runberg Nybegynder
21. marts 2002 - 12:30 #4
Er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe mig med at få blandet den engelske og danske version af office XP, så jeg har begge versioners stave og grammatik kontrol?
Avatar billede runberg Nybegynder
27. maj 2002 - 22:31 #5
Opgiver dette spørgsmål.... Tak for forslagne!