Avatar billede the.prince Nybegynder
14. marts 2002 - 22:05 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP! Mangler maual til bundkort

Hejsa,

Jeg sidder her med et bundkort som jeg ikke aner hvilket mærke er. Jeg skal bruge en manual til det, for jeg skal vide hvor jumperen til "power on" skal sidde.

Ved godt det er et svært spørgsmål, men please, kan nogen hjælpe mig?? Jeg kan ikke få gang i PC'en...

Med Venlig Hilsen,

Kenneth Rasmussen
Avatar billede morpheus Nybegynder
14. marts 2002 - 22:12 #1
Kontakt mig på:

ICQ: 30881499
Messenger: daniel@d-net.dk
Avatar billede peet-49 Novice
14. marts 2002 - 22:13 #2
Er det et AT eller ATX
Avatar billede the.prince Nybegynder
14. marts 2002 - 22:14 #3
Aner det overhovedet ikke, hvordan kan jeg se hva det er??
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2002 - 22:38 #4
www.download.com

Søg på "SiSoft Sandra"... uden ""... installer, og glo i programmet - det giver information om mobo'et!
Avatar billede peet-49 Novice
14. marts 2002 - 22:38 #5
PÅ strømstikke, der går fra strømforsyningen. Et ATX har et stik, AT har to, der skal monteres på bundkortet.
Avatar billede peet-49 Novice
14. marts 2002 - 22:40 #6
alaza>> Det kan han ikke før han får det til, at køre.
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2002 - 22:41 #7
Nårh, computeren er ikke oppe endnu? Jamen, det står vel på mobo'et et sted?
Avatar billede peet-49 Novice
14. marts 2002 - 22:41 #8
alaza>> desuden giver det ingen data, han kan bruge til dette job.
Avatar billede peet-49 Novice
14. marts 2002 - 22:42 #9
alaza>> jeg tror ikke rigtig, du ved, hvad du snakker om.
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2002 - 22:43 #10
Fuck, jeg læste ikke spørgsmålet ordenligt. Jeg troede du skulle vide hvilken model mobo'et var! Sorry! :)
Avatar billede kallan Nybegynder
14. marts 2002 - 22:50 #11
Prøv at gå ind på www.Motherboards.com og se om du ikke kan identificere dit bundkort. (lån evt. en anden computer til at søge med)
Prøv også om du ikke rent fysisk kan se på bundkortet hvilken producent og/eller hvilken mærke/serie bundkortet er. (bundkort producenterne kan godt lide at reklamere med hvem de er og hvilken serie bundkortet hører til.

MVH
Mark kallan
Avatar billede grinderslev Praktikant
14. marts 2002 - 23:57 #12
Hvis du kan finde et FCC ID nummer på bundkortet, kan du finde produkcenten her: http://www.fcc.gov/searchtools.html
Avatar billede the.prince Nybegynder
14. marts 2002 - 23:58 #13
k
Avatar billede peet-49 Novice
15. marts 2002 - 09:03 #14
the.prince> du giver hurtigt op.