Avatar billede kongen Nybegynder
05. juni 2000 - 14:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Findes der digital Identifikation til forskellige hjemmesider?

Hej...

Jeg ved at Speednames arbejder på digital identifikation, så man kan registrere alle ens brugernavn og password på utallige hjemmesider verden over, hos dem.

Er der nogen af jer, der kender til noget lignende??

Og NEJ! jeg gider ikke bare skrive dem ned. Jeg vil have noget genialt...
Avatar billede dar Nybegynder
05. juni 2000 - 19:52 #1
Tjaaaa... Jeg kunne da godt lave et eller andet. Skal det bare være noget med at den gemmer det i en db og man så kan skrive/kikke mod at skrive et kodeord som denm så oveni købet gemte i en cookie. DET burde ikke volde de store kvaler at lave det.
Avatar billede doeleman Nybegynder
05. juni 2000 - 19:54 #2
Jeg faldt tilfældigvis over http://www.gator.com
Lyder det ikke, som det du efterspørger?
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2000 - 00:50 #3
Gator er da en plageånd, som hele tiden vil foreslå dig nye udflugter.
Avatar billede doeleman Nybegynder
06. juni 2000 - 01:40 #4
Kender det ikke, men det lyder da til det, han efterspørger ?!?
Avatar billede kongen Nybegynder
06. juni 2000 - 08:46 #5
Tak for hjælpen doeleman, det ser ud til at det var det jeg kiggede efter.

kharder...hvilke dårlige erfaringer har du med Gator?
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2000 - 08:51 #6
Dårlige og dårlige, den blander sig hele tiden, mens man surfer.
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2000 - 08:52 #7
Jeg vil kalde gator for en reklameargent.