Avatar billede mumbo Nybegynder
14. marts 2002 - 18:51 Der er 40 kommentarer og
1 løsning

Til duzer

Her er point så..Tak for hjælpen
Avatar billede startfirma Nybegynder
14. marts 2002 - 18:53 #1
..hehe
Avatar billede ducks Nybegynder
14. marts 2002 - 18:53 #2
Tak!
(Kan vi måske få et referat?)
Avatar billede hojben Novice
14. marts 2002 - 18:53 #3
ref tak
Avatar billede dj-sip Nybegynder
14. marts 2002 - 18:53 #4
Skulle sige Fra duzer at hans Bruger er lukke Hvad Gør vi ?
Avatar billede hojben Novice
14. marts 2002 - 18:54 #5
dj-sip > Vi ??? du skal vel ikke gøre så meget
Avatar billede ducks Nybegynder
14. marts 2002 - 18:54 #6
Opfører sig ordentligt =/
Avatar billede hojben Novice
14. marts 2002 - 18:55 #7
Ducks > Hvorfor svarer du?
Avatar billede ducks Nybegynder
14. marts 2002 - 18:56 #8
Ved jeg ikke rigtig hvis det er forbudt skal jeg da huske at lade være en anden gang :)
Avatar billede mumbo Nybegynder
14. marts 2002 - 19:00 #9
Han har hjulpet mig med dette design:

www.duzer.dk/designtilcasper
Avatar billede hojben Novice
14. marts 2002 - 19:01 #10
Er det ikke et billigt forsøg på at score lidt point ved jeg sq ik hvad det er.. det er ihvertfald tyndt!

spørgsmålet er oprettet TIL Duser.. (som godt nok ikke er hos os længere) så ingen grund til at svare på det vel ?
Avatar billede dj-sip Nybegynder
14. marts 2002 - 19:01 #11
mumbo det er ikke Url Men du kan bare Give Point til denne Bruger
Avatar billede hojben Novice
14. marts 2002 - 19:02 #12
mumbo > Duser er her ikke mere.. så luk du bare spørgsmålet igen..

iøvrigt er det ikke nok reference...
Avatar billede dj-sip Nybegynder
14. marts 2002 - 19:03 #13
hojben
Tror du jeg er MumBo?
Avatar billede hojben Novice
14. marts 2002 - 19:03 #14
Dj-zip > Du er SÅ tæt på at ryge samme vej som duser... det ville ikke være første gang du er blevet anmeldt!
Avatar billede ducks Nybegynder
14. marts 2002 - 19:03 #15
hojben: hmm ok... beklager
dj-sip: hvorfor skulle du have pointene?
og hvad har designet med www.exp.dk at gøre?
Avatar billede hojben Novice
14. marts 2002 - 19:03 #16
finno... anmeldt og tjaaa
Avatar billede dj-sip Nybegynder
14. marts 2002 - 19:04 #17
hojben
jeg har lavet det Her Design til MumBo www.duzer.dk/Ostebaby/  Så Kom igen! har ikek snydt! Eller er det og Snyde Hvis man laver design ?
Avatar billede dj-sip Nybegynder
14. marts 2002 - 19:05 #18
Jeg Fik Point For at Lave det
ducks
Avatar billede kapla Nybegynder
14. marts 2002 - 19:05 #19
mumbo og dj-sip er deaktiveret
Avatar billede ducks Nybegynder
14. marts 2002 - 19:05 #20
hvis man skal behandle ordentligt bør man ikke sige "Så Kom igen", ikke så groft men ganske unødvendigt
Avatar billede hojben Novice
14. marts 2002 - 19:06 #21
er ret ligeglad .. mumbo har ikke været med i nogen spørgsmål før og er iøvrigt allerede anmeldt... det samme er du..

hvad der skal ske med din konto må vi så diskutere..
Avatar billede ducks Nybegynder
14. marts 2002 - 19:07 #22
hojben: det samme er du.. - formoder det er dj-sip???
Avatar billede hojben Novice
14. marts 2002 - 19:07 #23
takker kapla0

/Hojben/CoAdmin

Utroligt der skal være SÅ mange probs for skide point!!
Avatar billede hojben Novice
14. marts 2002 - 19:08 #24
ducks > korrekt ;)
Avatar billede ducks Nybegynder
14. marts 2002 - 19:08 #25
ok finno :)
Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
14. marts 2002 - 19:10 #26
Hvad har duzer.dk gjort siden jeg ikke kan komme ind på brugeren... Jeg har da ikke snydt
Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
14. marts 2002 - 19:15 #27
hoejben>>> jeg hedder godt nok Duzer.Dk og IKKE duser det er med z
Avatar billede hojben Novice
14. marts 2002 - 19:22 #28
Duser > og ?? kunne ikke være mere ligeglad... dj-sip, duzer.dk og dig selv er den selvsamme person...

Kommentar fra dj-sip
14/03-2002 19:04:38    hojben
jeg har lavet det Her Design til MumBo www.duzer.dk/Ostebaby/  Så Kom igen! har ikek snydt! Eller er det og Snyde Hvis man laver design ?

Her afslører du faktisk dig selv...
Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
14. marts 2002 - 19:24 #29
DJ sip og duzer.dk er ikke den samme person
Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
14. marts 2002 - 19:25 #30
Kan man ike være to om ét domæne
Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
14. marts 2002 - 19:26 #31
Så ptøv og læse det med ftp på wannafind's hjemmeside : http://www.wannafind.dk/produkter/webhotel-udvid.asp
Avatar billede hojben Novice
14. marts 2002 - 19:26 #32
Im out... orker ikke diskution med "små" børn...
Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
14. marts 2002 - 19:27 #33
Er du ikke Coadmin... er det så ikke dit job
Eller kan du ikke leve op til dit nye job??
Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
14. marts 2002 - 19:28 #34
du skriver da hele tide "/Hojben/CoAdmin"... som om du er riiiigtig stolt over at være det
Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
14. marts 2002 - 19:30 #35
Er det måske ikke rigtigt det jeg skriver ??
Avatar billede fcs Novice
15. marts 2002 - 11:57 #36
www.duzer.dk>> Der er mange problemer i dette her:

1. Først og fremmest er det mærkeligt at DJ Sip får nogle point der egentlig skulle tildeles Duzer.dk!! Det kunne jo tyde på flere brugere, men samme person!

2. Duzer.dk må IKKE få point for noget der ikke har været et spørgsmål på eksperten - alle spørgsmål og løsninger skal være tilgængelige for alle brugerne og det er de ikke i dette tilfælde, da der ikke er noget spørgsmål.

3. Du har tidligere været indvolveret i noget lyssky her på eksperten. (http://www.eksperten.dk/spm/184166)

4. Jo, man kan sikkert godt være to om et domæne, men given de tre ovenstående grunde, virker det ikke overvejende sandsynligt at der ikke er tale om fusk her.

Mvh.

FCS / CoAdmin
Avatar billede dmcn Praktikant
15. marts 2002 - 17:53 #37
www.duzer.dk : duzer.dk blev lukket pga. følgende spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/181029 - blev slettet af mig.
Nej, warez er STADIG ikke tilladt på eksperten.
Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
15. marts 2002 - 17:57 #38
fcs >> Jeg har ikke haft snydt, og forstår derfor hvorfor MIN bruger er blevet slettet... Dj sip er IKKE min bruger... Og den bruger jeg har haft er kun Duzer.Dk, som er blevet slettet og derfor har jeg oprettet denne...
Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
15. marts 2002 - 17:59 #39
n0rmality>> det ved jeg godt.. men det var ikke mig der oprettede det sp.. det var min lillebror... Men det er jo min bruger og demed min fejl..
Avatar billede dmcn Praktikant
15. marts 2002 - 18:15 #40
www.duzer.dk : Ærlig talt, så gider jeg ikke høre mere på hvad din bror gør, og hvad du gør. Det rager mig en papand, og dine slettede brugere får du ikke igen. Simple as that - du er velkommen til at blive på eksperten, når du lover mig, at du har læst www.eksperten.dk/regler/ - men først da!
Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
15. marts 2002 - 18:35 #41
n0rmality : det har jeg skam gjort, og jeg har tænkt mig at overholde dem.. det har jeg faktisk også hele tiden gjort