Avatar billede mh28 Nybegynder
14. marts 2002 - 18:35 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Hvilket antivirus program ???

Hvad skal jeg vælge ??? PC-Cillin eller Norton Antivirus 2002 ??? Det skal være et af disse to!! :)
Avatar billede wanix Praktikant
14. marts 2002 - 18:36 #1
Norton Antivirus helt klart!
Avatar billede wanix Praktikant
14. marts 2002 - 18:36 #2
Ups det var et svar.
Avatar billede ducks Nybegynder
14. marts 2002 - 18:42 #3
(Halvt svar :)
Enig i Norton Anti-Virus
Avatar billede western-amigo Nybegynder
14. marts 2002 - 18:43 #4
Næhhh...

Jeg vil helt klart anbefale mcafee antivirus - det bedste på markedet
Avatar billede krukken Juniormester
14. marts 2002 - 18:43 #5
Jeg kender ikke til PC-Cillin, men jeg kører Norton Antivirus, og det køre rigtig godt synes jeg! Var der noget specielt du ville høre om programmet eller bare sådan meninger i almindelighed?!
Avatar billede popsy Novice
14. marts 2002 - 19:41 #6
Jeg har kørt pc-cillin, og kører nu norton (fik frit valg i firmaet!) PC-cillin fik flere gange mit mailprogram (Outlook Express) til at bryde ned, og nægte at svare, derfor ville jeg prøve norton, og der har jeg ikke haft nogen problemer, nu i 3 måneder!

popsy
Avatar billede perhaps Nybegynder
14. marts 2002 - 22:16 #7
Jeg bruger PC-Cillin og er rigtig godt tilfreds. Har næsten prøvet alle andre incl. Norton, men fremover er det PC-Cillin. Hvorfor? Fordi PC-Cillin er meget hurtige med opdateringerne( uha! Norton)som sker automatisk. Det er meget nemt at bruge. Supporten er uovertruffen. Jeg fik svar fra dem 10 min. efter at jeg havde sendt en mail. Det er rimelig i pris og hos mig kører det upåklageligt sammen med Windows98.
Avatar billede perhaps Nybegynder
14. marts 2002 - 22:20 #8
western-amigo> mcafee s l ø ø v e r.
Avatar billede sprutnik Nybegynder
14. marts 2002 - 22:41 #9
Jeg har haft pc-cillin i halvandet år. Har hverken haft problemer eller virusser.
Avatar billede cyberboss Nybegynder
15. marts 2002 - 00:25 #10
Check virus112.dk

OG du vil se mange fejl om Norton

Hvis det er de 2 du skal vælge mellem
er det helt klart PC-cillin
og den bruger ikke så mange systemressourcer, samt at der ikke er alle de fejl.
check og læs selv  www.virus112.dk  også om deres test osv.

MVH

Cyberboss
Avatar billede perplet Nybegynder
16. marts 2002 - 17:33 #11
Antivir er gratis, og virker godt - man skal bare selv huske at opdatere. Har prøvet trialware versioner af Norton og Mcafee, men de var ikke gode til at finde virus. PC-cillin var prøvede jeg også, og den var bedre, men sløvede

www.antivir.com
Avatar billede perhaps Nybegynder
17. marts 2002 - 15:58 #12
perplet> nu stod valget vist nok mellem Norton og PC-cillin for ellers er jeg da enig med dig, blot synes jeg ikke at PC-cillin sløver lige så meget som mange andre købeprogrammer.
Avatar billede perplet Nybegynder
17. marts 2002 - 16:05 #13
Ups, det havde jeg ikke set :-(
Avatar billede vela Nybegynder
26. marts 2002 - 09:16 #14
PC-Cillin eller Norton Antivirus 2002 hmm  norton er bedre end pc-cillin. og norton opdatere hver ½ time!
Avatar billede steffe Nybegynder
30. marts 2002 - 14:06 #15
Tag Norton, det stopper Script filer i at køre hvis de vil skrive i RegBasen eller kopier en fil. Også på hjemmesider...
Avatar billede steffe Nybegynder
30. marts 2002 - 14:06 #16
Oops, det var et SVAR.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
13. april 2002 - 11:53 #17
Enig med Steffe - vælg Norton Antivirus 2002
Avatar billede tblaster Nybegynder
05. juni 2002 - 14:24 #18
Norton Antivirus 2002 kan klart anbefales ... der kommer hurtigt nye virus definitiioner og så sluger den ikke så meget af computerens kræfter!
Avatar billede popsy Novice
06. juni 2002 - 16:23 #19
Lukketid på dette sp.?  :)

popsy