Avatar billede bumbumbigbass Nybegynder
14. marts 2002 - 17:37 Der er 11 kommentarer

Drivere til USB Port !!

Vi har købt en Hp Printer som hedder psc 950, og har haft en masse problemer med den.
Vi har nu fundet ud af at vores drivere til vores USB port er for gamle. Vi fik fik også at vide at vi kunne downloade nogle nye på www.viatech.com.

Vi skal både have:

4in1 og en
Filterpatch til den...

Hvis i kan give mig et direkte link så den begynder at downloade får vedkomne 200 point !!

/bumbumbigbass
Avatar billede krusell Nybegynder
14. marts 2002 - 17:39 #1
Avatar billede krusell Nybegynder
14. marts 2002 - 17:39 #2
her kan du hente dem.
Godt nok ikke fra viatech, men fra soltek. Der laver bundkort med via chips
Avatar billede krusell Nybegynder
14. marts 2002 - 17:40 #3
Avatar billede krusell Nybegynder
14. marts 2002 - 17:41 #5
http://www.viaarena.com/?PageID=2

Her har de forskellige ekstra filer, bla. filterpatch
Avatar billede kennethholst Nybegynder
14. marts 2002 - 17:42 #6
der er lidt muligheder men nemt at overskue
Avatar billede bumbumbigbass Nybegynder
14. marts 2002 - 18:10 #7
Når vi prøver at installere 4in1 driveren pupper der en advarsel op hvor der står: Regestry error! Please reboot computer, men det hjælper ikke noget at slukke computeren....Hvad kan det skyldtes ??
Avatar billede krusell Nybegynder
14. marts 2002 - 18:43 #8
Kan du ikke komme med så mange oplysninger op din maskien som muligt?
Bundkort, graffikort, ram, harddiske o.s.v.?
Avatar billede halifax Nybegynder
15. marts 2002 - 00:08 #9
Ved du om din pc (bundkort) overhovedet er med VIA chipset? Ellers er det råd om
VIA 4in1 driver jo helt ud i hampen og kan skade maskinen. Den vil jo ikke installeres!!
Hvor gl. er pc'en? Har I andre enheder til at afprøve USB porten med, mus, web-camera o.l.?
Avatar billede halifax Nybegynder
15. marts 2002 - 00:11 #10
Er USB i Enhedshåndtering markeret med fejl = gult udråbstegn?
Avatar billede karlslund Nybegynder
15. marts 2002 - 08:50 #11
Nu hvor horderne har givet dig det lette svar du direkte bad om (ikke 200 point værd), var det måske på sin plads at du oplyste hvilket operativsystem du bruger???