Avatar billede fiskemanden Nybegynder
14. marts 2002 - 15:09 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Informationer om terrorisme

Hej!

Jeg stor lige og skal være færdig med min projektopgave i morgen.
Jeg mangler noget psykologisk omkring terrorister. hvorfor gør de det? Er det noget de bliver tvunget til?

Disse spørgsmål skal jeg have svar på. jeg giver 100 points til den som kommer med et link til den bedste side... Og det må GERNE være en PDF fil!

--
Fiskemanden!
Avatar billede php_guru Nybegynder
14. marts 2002 - 15:13 #1
Jeg har skrevet en projektopgave om "Terrorisme med udgangspunkt i 11. september 2001". Der står noget om det i den, skal jeg maile den til dig?
Avatar billede fiskemanden Nybegynder
14. marts 2002 - 15:20 #2
Du må gerne maile den til mig. Jeg ´har dog ikke så meget om 11. september, men du må meget gerne sende den til spazorjoe@msn.com
Avatar billede php_guru Nybegynder
14. marts 2002 - 17:56 #4
Din mail adresse er forkert!
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2002 - 18:28 #5
denne adresse er direkte copy/pasted fra min indbakke:

spazorjoe@msn.com
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2002 - 18:32 #6
Ups... KOm lige til at skrive med min storebrors bruger.... Sorry folkes!

Vi bruger nemlig samme computer!
Avatar billede php_guru Nybegynder
14. marts 2002 - 18:35 #7
Hvem skal jeg så skrive til?
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2002 - 18:42 #8
Skriv til min lillebror... Vist nok den email overover...
Avatar billede Chewie Novice
17. maj 2002 - 11:19 #9
Lukketid !!