Avatar billede petersen2 Nybegynder
14. marts 2002 - 11:34 Der er 3 kommentarer

HVORDAN KAN DET VÆRE?

Hej!
Jeg besøger nogle gange nogle engelske sider, her for et par dage siden gik jeg ind på en og da jeg så gik ind for at åbne min browser var den engelske side ligepludselig blevet til min startside uden jeg havde bedt om det, kender nogle evt. et script vil nemlig gerne se hvordan de laver det! ikke fordi jeg selv vil bruge det på min side, det er jo værre end selveste popup!
Avatar billede -benne- Nybegynder
14. marts 2002 - 11:35 #1
Prøv at gå ind på den pågældende side og kig i deres source-code... Der må du næsten kunne finde det du mangler...
Avatar billede petersen2 Nybegynder
14. marts 2002 - 11:37 #2
HTML>
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
<!-- Begin
    var strFind = /\./gi;
    var strDomain = 'back.to';
    var strNew = strDomain.replace(strFind, "");
    window.V3CounterTag = strNew + '-quiz';
//-->
</SCRIPT>
<HEAD>
<TITLE>Your Start Page!</TITLE>
<META name="Keywords" content="Your Start Page!">
<META name="Description" content="Your Start Page!"
<LINK REL="SHORTCUT ICON" HREF="http://images.v3.com/ico/v3logo.ico">
</HEAD>
<FRAMESET rows="95,*" border=0 frameborder=0 framespacing=0 framecolor="#000000">
<FRAME src="tophtmlfinal.html?frame=top&id=1006404714&d=back.to" frameborder=0 NORESIZE scrolling="NO" marginwidth=0 marginheight=0>

<FRAME src="http://dreamwater.org/startpage/index.htm" frameborder=1 NORESIZE scrolling="AUTO" name="thepage">
<NOFRAMES>
<BODY bgcolor="#FFFFFF">
<CENTER>
<H2>Your Start Page!</H2>
Your Start Page!
<BR>
<A href="http://dreamwater.org/startpage/index.htm">Click here to continue</A>
</CENTER>
</BODY>
</NOFRAMES>
</FRAMESET>
</HTML>

sådan ser HTMLen ud men hvilken del af det?
Avatar billede initializing Nybegynder
14. marts 2002 - 14:41 #3
Hvis kilden KUN ser sådan der ud så kan det ikke være det... JEg har haft prøvet det samme. Åbnede en web-side. Lukkede og åbnede IE igen og så var ALT på Engelsk... SLettede IE helt og istallerede IE6 forfra og så virkede det.

Slet IE og geninstaller...

-Martin