Avatar billede minmartin Juniormester
05. juni 2000 - 03:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Permission denied

Jeg har lavet et site med en smart funktion, der uploader filer til serveren direkte fra browseren uden brug af et FTP-program. Det virker helt fint på min egen maskine (hvor der er installeret en server), men når jeg prøver at bruge det på en eksternt server (hvortil jeg selvfølgelig har FTP-adgang), får jeg fejlen: Permission denied. Jeg har prøvet at angive mit user-navn og mit pass-word i URL'en, men uden held. Udbyderen kan/vil ikke give mig almindelig skriveadgang til mappen, så mit spørgsmål er, om der er nogen måde, hvorpå jeg alligevel kan bruge mit site til direkte upload, samt hvordan jeg i givet fald skal gøre.
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2000 - 03:40 #1
Hvad er siden i ASP eller HTML

Hilsen
NeoFrost
Icq: 51045225
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. juni 2000 - 08:18 #2
Skift udbyder! Det med usernavn og password i URL-en er nok ret ligegyldigt. Hvis udbyderens
ASP ikke kan skrive i mapperne kan du ikke gøre noget.

Neo: øh, hvorfor er det et SVAR ???
Avatar billede minmartin Juniormester
05. juni 2000 - 20:12 #3
til neofrost

Den side, der skriver (d.v.s. forsøger) er i ASP !

Hilsen
minMartin
Avatar billede stoffer Nybegynder
06. juni 2000 - 13:44 #4
Det kan ikke lade sig gøre IDIOT!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. juni 2000 - 13:53 #5
Øh?
Avatar billede stoffer Nybegynder
06. juni 2000 - 14:01 #6
hehe, bare en lille joke for at tjekke hvordan du reagerede...Jeg arbejder sammen med Martin. Og forklarede ham det mundtligt...

Men dit svar var også ok, så jeg kan godt lave en dummy til dig, hvis du vil...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. juni 2000 - 14:14 #7
Ok, interne jokes er vel i orden bare de bliver forklaret !!  Nej, nej, havde jeg ment det
var et svar værdigt havde jeg også sat det som et svar (modsat visse andre...)