Avatar billede chalde Seniormester
14. marts 2002 - 10:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan?

Jeg har købt et par sample cder.... det viser sig for at være akai samples.... Men min computer vil ikke læse dem... Jeg kører winxp pro... mine cd-drev er et oldnordisk toshiba og en waitek megalus cd-brænder..
Jeg udlover point til både hvordan jeg får indlæst cderne, og hvordan jeg så får dem konverteret til wave eller et andet format jeg ka bruge i reason....
Avatar billede boogeta Nybegynder
16. marts 2002 - 05:36 #1
Du kan bruge det program der hedder AkaiDisk. Du kan finde det her, under sound utilities

http://www.midiworld.com/sounds.htm

/Boogeta
Avatar billede chalde Seniormester
17. marts 2002 - 12:00 #2
fandt programmet cdxtract på www.cdxtract.com før jeg fik dit svar... men du får point alligevel, da cdxtract kun er en demo, og kun vil læse første partition..... takker :-)