13. marts 2002 - 22:45 Der er 15 kommentarer

Hvilket ADSL

hej
jeg vil bare gerne vide hvilket firma, jeg skal vælge til min kommende ADSL  256 kB/s??
Avatar billede hathor Nybegynder
13. marts 2002 - 22:46 #1
CyberCity hvis du kan. Kan godt være du bliver tvunget til TDC.
Avatar billede jow Nybegynder
13. marts 2002 - 22:47 #2
Det er selvfølgelig helt op til dig selv. Den umiddelbare størsre forskel selskab til selskab er kundeservice mm. Jeg har selv TDC, og er udemærket tilfreds. Jeg håber at du vælger det der passer lige dig og ikke fortryder!
Avatar billede fabnek Nybegynder
13. marts 2002 - 22:47 #3
jeg vil også sig at Cybercity er det bedste valg
Avatar billede jow Nybegynder
13. marts 2002 - 22:49 #4
Je CyberCity har jeg også hørt meget godt om, men er det ikke dyrt at få lagt ned...?
13. marts 2002 - 22:53 #5
ok - cybercity - tak
Avatar billede luxman Nybegynder
13. marts 2002 - 23:08 #6
TDC har hurtigere net en cybercity... du får mere ud af 256 ved TDC.
Avatar billede kunze Nybegynder
13. marts 2002 - 23:45 #7
luxman > Skrøner.

Jeg har selv TDC og er fuldt tilfred med selve forbindelsen.
Hvis der er noget man kan kritisere så er det den service som de slet ikke har!

Mvh
Kunze
Avatar billede luxman Nybegynder
13. marts 2002 - 23:47 #8
Jep deres service er ikke god... men deres hastighed er MEGET god i forhold til de andre synes jeg....
har både haft Cyber-city
men gik over til TDC...
og er meget tilfreds
Avatar billede kunze Nybegynder
13. marts 2002 - 23:53 #9
luxman > Well. Jeg mener ikke at der er den store hastighedsforskel. Jeg kan presse godt 850 Kbit/s ud af min 1024 Kbit/s TDC linje hvilket er udmærket.

Mvh
Kunze
Avatar billede luxman Nybegynder
13. marts 2002 - 23:58 #10
hmm...

jeg synes nu der er forskel men det kommer vel også an på hvor man bor
Avatar billede kunze Nybegynder
14. marts 2002 - 00:06 #11
luxman > Helt sikkert.
Avatar billede professoren Nybegynder
15. marts 2002 - 11:13 #12
Der er kun 3 muligheder i øjeblikket: cybercity, TDC og tiscali/worldonline.  Hvilket du vælger kommer an på hvor i landet du bor..priserne er ca. det samme (ihvertfald her i Kbh)
Avatar billede kunze Nybegynder
15. marts 2002 - 19:41 #13
professoren > Der er flere muligheder. Men de 3 du nævner er nok de 3 største og derfor mest attraktive.

Mvh
Kunze
Avatar billede professoren Nybegynder
19. marts 2002 - 17:48 #14
der findes en artikel idag (19.3) i metroxpres hvor man sammenligner
priser på ADSL forbindelser...hvis du er hurtigt kan du få en eksemplar...
Avatar billede bruno25 Nybegynder
20. marts 2002 - 13:49 #15
Du kan også prøve om du kan få fra Sonofon ved at gå ind på deres hjemmeside http://www.sonofon.dk/index.asp?page=/service_og_produkter/internet/sonofon_bredbaand/sonofon_bredbaand.shtml
Det kører over deres master.