Avatar billede skimmer Nybegynder
13. marts 2002 - 22:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Secondary IDE controller

Jeg kan ikke mere komme i kontakt med mit CD drev.
Under enhedshåndtering er der gult hak ud for:
Intel 82371AB/EB PCI secondary IDE controller, dual fifo - dvs at driveren ikke er i orden,jeg har prøvet at smide min win98se i (brænderen)og opdatere med resultatet, at den beholder nuværende driver. Ville så prøve at fjerne den for at installere den igen, men så skal alle hardisk driverne fjernes, hvilket jeg er lidt nervøs for, så hvad gør jeg.
skimmer
Avatar billede peet-49 Novice
13. marts 2002 - 22:44 #1
Du installerer secondary-dual info fra din bundkort-cd, derefter går du i enhåndshåndtering og fjerner driveren der, genstart og systemet skulle gerne finde den nye driver.
Avatar billede skimmer Nybegynder
13. marts 2002 - 22:49 #2
Takker for svaret - må til at lede efter bundkort CD, hvis jeg ikke kan finde den er der så en anden metode.
skimmer
Avatar billede peet-49 Novice
13. marts 2002 - 22:52 #3
Du kan altid finde drivere på kortets hjemmeside.