Avatar billede taamas Nybegynder
13. marts 2002 - 18:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trojan Virus?

Jeg har sådan en Trojan Remover og jeg tjekkede lige min computer efter sådan en virus. Den siger der ligger en trojan i mappen:

C:\windows\kerne1.exe

Er det en jeg kan slette eller skal windows bruge filen?
Avatar billede fcs Novice
14. marts 2002 - 10:45 #1
Umiddelbart burde du kunne slette den, men prøv i første omgang at flytte den over på et andet drev eller til et enadet bibliotek og se hvad der sker. Hvis Windows brokker sig, så sig til.
Avatar billede perhaps Nybegynder
14. marts 2002 - 13:12 #2
Kør lige en onlinescanning på www.housecall.antivirus.com og se hvad den siger. Dukker den også op der kan du jo bare slette den.
Avatar billede perhaps Nybegynder
14. marts 2002 - 13:16 #3
Iøvrigt er her et andet godt værktøj til at fjerne specielt den slags trojansk hest
http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,8171,00.asp
Avatar billede cyberboss Nybegynder
15. marts 2002 - 00:32 #4
Hvis du har Windows 98 på din computer, kan jeg fortælle at den fil ikke skal være der.

MVH.

CYBERBOSS
Avatar billede cdc Novice
18. marts 2002 - 11:22 #5