Avatar billede fjamze Nybegynder
13. marts 2002 - 18:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke instalere....

Hej Folk...
Jeg har lige invisteret i windows xp pro... I øjeblikket køre jeg med windows 2000.... Men nå jeg så skal opgradere / instalere windows xp, så kopiere den alle filerne, og genstarter... Man ser derefter logoet komme frem på skærmen, men efter det kommer den ikke vidre!!!

Jeg har prøvet at formatere min harddisk, men det instalationen lykkes heller ikke der !!

Er der nogen der har en løsning på problemet?

Ps min computer har 800 mmx 128 mb ram 20 gb hardisk, Så det er vel ikk det der er problemet

Flemming
Avatar billede ducks Nybegynder
13. marts 2002 - 18:07 #1
udover at microsoft anbefaler 256 ram i en xp com ;)
Avatar billede fjamze Nybegynder
13. marts 2002 - 18:10 #2
ja, men flere af min venner køre med 128 ram, og de har ingen problemer med windows XP
Avatar billede ducks Nybegynder
13. marts 2002 - 18:14 #3
jaja jeg har da selv kun 160 ram, kører som en drøm hehe
Avatar billede ducks Nybegynder
13. marts 2002 - 18:17 #4
hvis du har win98 så prøv at formatere og så installere win98 og uden at installere andet opgrader derfra
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2002 - 18:24 #5
Prøv at loade defaults i bios, det plejer at virke
Avatar billede wondergirl Nybegynder
14. marts 2002 - 09:56 #6
Jeg havde selv lidt samme problem. Løsningen var, at tage grafikkortet ud (geforce2) ud, og midlertidig erstatte det med et gammelt et, hvorefter man genemfører installationen. Når installationen er gennemført, udskifter man bare endnu engang grafikkortet med sit "nye" grafikkort.

Det var løsningen for mig. Så det kunne jo være et forsøg være.
Avatar billede wondergirl Nybegynder
14. marts 2002 - 09:57 #7
være=værd
Avatar billede mp82 Nybegynder
14. marts 2002 - 12:29 #8
Hvor langtid har du ventet når den logo skærm kommer frem?
Avatar billede fjamze Nybegynder
17. marts 2002 - 00:35 #9
jeg har ventet i ca 30 minutter før at jeg gav op
Avatar billede ducks Nybegynder
08. april 2002 - 19:14 #10
Accepter et svar !!!
Avatar billede fjamze Nybegynder
15. januar 2003 - 14:55 #11
Jamen hvorfor dog det, sår der endnu ikk er noget svar