Avatar billede manon Nybegynder
13. marts 2002 - 15:53 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

Hvor meget er € 300 og hvilken bank har den bedste kurs?

Jeg har netop fået tilsendt 300 dejlige kontante Euro og vil gerne have jeres hjælp til at finde ud af precist hvor mange kroner det er og i hvilken bank jeg skal gå for at få den bedste kurs inklusiv gebyr osv.

Avatar billede delwin Nybegynder
13. marts 2002 - 15:53 #1
2,228.97 kr

kig på www.xe.net/ucc
Avatar billede ducks Nybegynder
13. marts 2002 - 15:54 #2
1Euro = 8 kr. (mener jeg det er)
Avatar billede hojben Novice
13. marts 2002 - 15:55 #3
Avatar billede delwin Nybegynder
13. marts 2002 - 15:55 #4
du skal være ret heldig for at få nogle acceptable vekslegebyrer som privatperson..
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
13. marts 2002 - 15:57 #5
Når jeg modtager valuta koster det 50 kroner i gebyr (nordea).

En fingerregl siger at kursen på Euro som regl ligger meget tæt på 7,4 (lidt over) så 2228,97 er korrekt
Avatar billede rs2000 Nybegynder
13. marts 2002 - 15:58 #6
Du kan jo selv regne den ud hvor mange kr det er.
Kursen kan du finde her
www.valutakurser.dk
Avatar billede manon Nybegynder
13. marts 2002 - 16:08 #7
ALLE >>

Det jeg tænker på, er at hvis jeg går ned i min lokale Nordea Bank med de 300€, så går jeg ud af bankdøren med f.eks 2228,97 kroner

Hvis jeg veksler i Danske Bank, så går jeg ud med 2120.- (eksembel)

Så derfor skal jeg naturligvis gå i Nordea Bank.

Eller har i bedre ideer?
Avatar billede japp Nybegynder
13. marts 2002 - 17:17 #8
Hvis det normaltvis er Nordea du handler med er der høj sandsynlighed for at det er dem du kan få det bedste tilbud ved, da du har mere handlekraft idet du er kunde hos dem..! Man kan nemlig også forhandle med banker om små ting som veksling..! Prøv det..! Ellers ligger kurserne nogenlude på det samme rundtomkring forskellene er minimale!
Avatar billede php_guru Nybegynder
14. marts 2002 - 18:05 #9
BG Bank - ingen gebyr!