Avatar billede luigi Nybegynder
13. marts 2002 - 15:36 Der er 1 løsning

Win Xp ændrer min hastighed på modem !!!!

Hej
Jeg har problemer med at få mit isdn modem zyxel omni net plus til at køre med 128 kbps. Den går automatisk ned på 64. Efter jeg har rettet instillingerne.!!!
Jeg har downloadet den seneste version 4.25. Men når jeg har ændret og gemt de nye instillinger, ændrer XP selv tilbage igen!!!
Avatar billede viktor88 Nybegynder
21. marts 2002 - 20:15 #1
Det skulle ikke ændre noget mit 56kbs køre med 14 (står der)... det betyder ikke noget det downloader stadig væk med 4 kb/s