Avatar billede trane Nybegynder
13. marts 2002 - 14:22 Der er 6 kommentarer

excel.exe lukkes af windows

Når jeg kopiere et dataområde i excel 2000 og starter powerpoint (for at indsætte min graf her) crasher excel med fejlen "Programfejl" "Excel.exe bliver lukket af windows, fejllog oprettes"...

Nogle gode ideer?
Avatar billede lrp Nybegynder
13. marts 2002 - 14:24 #1
Du har vel prøvet at genstarte computeren?
Avatar billede b_hansen Novice
13. marts 2002 - 14:25 #2
det kunne tyde på, at dit dataområde er for stort
Avatar billede sthen Nybegynder
13. marts 2002 - 14:26 #3
Af og til kan det hjælpe at gemme filen (der skal kopieres fra) med et nyt navn.
Åben herefter den NYE fil og gentag forsøget.
Avatar billede b_hansen Novice
13. marts 2002 - 14:27 #4
alternativt kan du oprette grafen i powerpoint, og derefter flytte data herover
Avatar billede trane Nybegynder
13. marts 2002 - 14:28 #5
fejlen opstår ikke hvis powerpoint er startet før jeg kopiere i excel. Er der en begrænsning i mængden af data der kan kædes fra excel til fx. powerpoint?
Avatar billede b_hansen Novice
13. marts 2002 - 14:29 #6
jeg har selv oplevet noget lignende. Jeg valgte derfor at kopiere dataene direkte ind i grafen i powerpoint