Avatar billede nikman Nybegynder
13. marts 2002 - 14:13 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Mit tastatur crasher...

Der sker ind i mellem (ca. 1 gang hver uge) det at tastaturet har virket helt fint o.s.v indtil lige pludselig, så kan jeg ikke trykke på noget og jeg er nødt til at slukke på kontakten. Og det er altså ikke ret fedt, hvis man har en god dag i CS, og er ved at få virkelig gode stats fx. og da pc'en også er meget langsom til at starte op, er det heller ikke så sjovt. Det begynder altid at virke igen, så snart jeg genstarter PC'en, hvad f***** kan jeg gøre?? Forresten så er grunden til at jeg opretter spm'et nu, at det lige er sket nu her.. Der har også været en periode på ca. 1½ måned (i januar/februar) hvor det slet ikke skete...
Avatar billede bundgaard Nybegynder
13. marts 2002 - 14:15 #1
har du spildt cola i?

ellers prøv at rense det for skidt osv..
Avatar billede nikman Nybegynder
13. marts 2002 - 14:17 #2
nej, det havde jeg gjort med mit gamle tastatur, derfor jeg har det her ;) men så ville det jo heller ikke bare sådan lige pludseligt crashe, og virke igen når man genstartede...
Avatar billede bundgaard Nybegynder
13. marts 2002 - 14:18 #3
hehe nej..okay

hmm..jeg er sq blank desværre :/
Avatar billede nikman Nybegynder
13. marts 2002 - 14:19 #4
åh nej, ikke et af de spm. hvor jeg er nødt til selv at besvare, PLZ er der ikke nogen der kan hjælpe??
Avatar billede bundgaard Nybegynder
13. marts 2002 - 14:20 #5
hmm..har du prøvet med et andet keyboard?
Avatar billede nikman Nybegynder
13. marts 2002 - 14:22 #6
hmm nej, der er godt nok 2 andre PC'er i huset, men jeg må ik' tage tastaturet, og desuden så tror jeg at fejlen ligger i PC'en...
Avatar billede bundgaard Nybegynder
13. marts 2002 - 14:22 #7
format c: ;)
Avatar billede nikman Nybegynder
13. marts 2002 - 14:23 #8
NARJ... Der ligger for meget til at jeg skal bruge kræfter på at geninstallere det, desuden har jeg kun småt med tid...
Avatar billede bundgaard Nybegynder
13. marts 2002 - 14:25 #9
hehe okay så :)

well..mit råd ville være at prøve med et andet keyboard..for at se om det hjalp..
Avatar billede maniacdog Nybegynder
13. marts 2002 - 14:26 #10
Er dit tastatur et trådløst?
Avatar billede nikman Nybegynder
13. marts 2002 - 14:30 #11
nej, mit tastatur er ikke trådløst... Og desværre kan jeg jo så ikke bruge dit råd til noget bundgaard :-(
Avatar billede bundgaard Nybegynder
13. marts 2002 - 14:31 #12
nope :/
Avatar billede cdc Novice
13. marts 2002 - 14:33 #13
går musen også død......?
Avatar billede nikman Nybegynder
13. marts 2002 - 14:39 #14
nej, musen går ikke død!
Avatar billede nikman Nybegynder
13. marts 2002 - 14:53 #15
Nå, så er der noget der tyder på ingen kan hjælpe mig :-(
Avatar billede faroxxx Nybegynder
13. marts 2002 - 17:31 #16
jeg tror du tryker hård på tastatur derfor den sider fast så du er nåd til at genstarter computer. skift keyboard