Avatar billede fjelle Nybegynder
13. marts 2002 - 13:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Publisherfiler til postscript (.ps)

Jeg har to filer, er der no'en der kan konvertere dem til postscript eller pdf-filer?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
13. marts 2002 - 13:17 #1
Hvis du smider dem ind på ftp.usite.dk" target="_blank">ftp://eksperten:eksperten@ftp.usite.dk - så skal jeg gøre det i eftermiddag - hvis du kan vente så lang tid...
Avatar billede fjelle Nybegynder
13. marts 2002 - 13:20 #2
det haster, men nu har jeg gjort det, sŒ hvis der ikke er andre der kan g¿re det.
Du skal nok fΠpoint aligevel
Avatar billede fjelle Nybegynder
14. marts 2002 - 08:36 #3
har det ikke v¾ret eftermiddag???
Avatar billede fastwrite Nybegynder
14. marts 2002 - 17:28 #4
undskyld, undskyld..... den ligger klar nu på min ftp, under skuffen spm184473... beklager ventetiden!!!

mvh fastwrite
Avatar billede fastwrite Nybegynder
14. marts 2002 - 23:01 #5
Har du fået hentet den?