Avatar billede luskeren Nybegynder
04. juni 2000 - 16:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

starte et spil fra en hjemmside

Hvordan kan jeg undgå at explorer spørger om jeg vil åbne eller gemme filen hvis jeg vil starte et spil op fra en hjemmeside ??? og få den til at undgå at sige der er en fejl i verificeringen ???
Avatar billede phylox2 Nybegynder
04. juni 2000 - 21:10 #1
Det kan vist ikke lade sig gøre, med mindre du har ASP og installere ASPping, hvilket giver dig mulighed for at eksekvere filer på harddisken ... men ikke med almindeligt HTML/JavaScript :(
Avatar billede johannielsen Nybegynder
05. juni 2000 - 20:28 #2
Kan det ikke være ligemeget om den spørger om det, så længe spillet starter?
Avatar billede phylox2 Nybegynder
05. juni 2000 - 22:16 #3
Hvorfor bliver mit svar afvist ?! .. det er det rigtige ... det kan ikke lade sig gøre via almindeligt "dødt" HTML --- sådan er det bare!
Avatar billede luskeren Nybegynder
05. juni 2000 - 22:56 #4
Nej det kan ikke bare være ligemeget for det skal bruges i en netcafe.