Avatar billede luskeren Nybegynder
04. juni 2000 - 16:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Åbne en html fil så den fylder heleskærmen

Hvordan kan jeg åbne en hjemmeside på min egen computer som kommer til at fylde hele skærmen og den øverste menubar ikke kan komme frem ved at køre musen til toppen af siden ???
Avatar billede justincase Nybegynder
04. juni 2000 - 17:17 #1
IE :

Lav en genvej til IE et eller andet sted. Højreklik og åben proporties og tilføj -kiosk i target.
Nogenlunde sådan her :
"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" -kiosk

NN :
Ligesom IE men med flg target :
"C:\Program Files\Netscape\Communicator\Program\netscape.exe"  -k

Alt efter hvor dine programmer ligger selvfølgelig.

:)

JustinCase
Avatar billede killermaid Nybegynder
04. juni 2000 - 17:54 #2
Justincase -> Kan man ikke også gøre sådan at man automatisk kommer i fuldskærm ved bare at gå ind på en hjemmeside ??? (eks. www.jubii.dk)
Avatar billede justincase Nybegynder
04. juni 2000 - 18:02 #3
Altså hvordan mener du ?

Når du starter din browser op ?? Eller ved et klik på et link ?

Eller mener du at browseren skal starte normalt og så gå i fullscreen når du indtaster url'en ?
Avatar billede killermaid Nybegynder
04. juni 2000 - 19:06 #4
Ja, browsweren skal starte normalt og gå i fullscreen når man indtaster url'en, kan det lade sig gøre ??
Avatar billede luskeren Nybegynder
04. juni 2000 - 20:52 #5
Det virker fint med internet explorer, men hvordan gør jeg med en hjemmside som skal startes op ???
Avatar billede jholle Nybegynder
17. juni 2000 - 22:58 #6
Hvis du først kalder en "dummy-side" med følgende:

<script>
<!--
function start(){
window.open("dinside.htm","","fullscreen,scrollbars");
}
//-->
</script>

vil "dummy-siden" automatisk åbne dinside.htm så den fylder hele skærmen