Avatar billede steffe Nybegynder
13. marts 2002 - 10:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Glemt kode !!!HASTER!!!

Hej.
Jeg er i gang med en project opagave og har glemt koden til en af mine dokumenter. Er der nogen der kender et program der kan finde koden til dokumentet. Deter skrevet i MS Word 2000.
HJÆLP!!!!
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
13. marts 2002 - 10:50 #1
Avatar billede rvm Nybegynder
13. marts 2002 - 10:51 #2
Avatar billede Himbear Nybegynder
13. marts 2002 - 10:51 #3
Det er anden gang det er sket for én inden 5 min. så mon ikke der noget galt med eksperten.
Avatar billede steffe Nybegynder
13. marts 2002 - 10:53 #4
Der skete et problem med den PC jeg sidder ved. Den kunne ikke Reloade siden....
Avatar billede fastwrite Nybegynder
13. marts 2002 - 10:57 #5
steffe - lav et svar på dette spørgsmål, og accepter, så vi kan få den lukket. Jeg tror på dig når du siger at det er en fejl du har fået oprettet to spørgsmål.