Avatar billede jakki Nybegynder
13. marts 2002 - 09:15 Der er 29 kommentarer

Shop

Jeg vil gerne vide hvad jeg skal forvente at det koster at få lavet en komplet shop løsning.

Alt skal kunne styres fra et adminmodul
ellers skal shoppe kunne alt det en shop nu skal kunne der skal bruges jmail eller aspmail til løsningen da dette er undstøtte af mit webhotel

Men hvad vil det koste i kroner og øre
Avatar billede rou Nybegynder
13. marts 2002 - 09:43 #1
Fra et bureau? mellem 50 og 100 kilo kroner :)
Avatar billede jakki Nybegynder
13. marts 2002 - 09:55 #2
Hej Rou  din pris er langt fra det realistiske for man kan købe færdig shop i dag for mellem 7 og 15.000 alt efter hvad man vil have.

Men ok det var din pris
Avatar billede jakki Nybegynder
13. marts 2002 - 09:59 #3
Ok skal lære at læse det hele kan se du skrive far en bureau men hvad hvis du skkulle lave det eller en anden nogle må jo have noget de kan bygge videre på eller hvad.
Avatar billede rou Nybegynder
13. marts 2002 - 10:02 #4
Nu sidder jeg selv på et sådanne bureau, så min pris ville nok også være lidt vild for dig.
Men du kan sikkert godt finde en freelancer der vil lave det for under 10k.
Avatar billede jakki Nybegynder
13. marts 2002 - 10:11 #5
Ok bare de kan lave det rigtigt godt, men tak for dit bud
Avatar billede jakki Nybegynder
13. marts 2002 - 10:12 #6
Så må vi se om der er andre der tør eller er tygtige nok til at lave sådan en shop
Avatar billede buha Nybegynder
13. marts 2002 - 10:28 #7
du kan finde nogen gratis du kan lave videre på.
www.asp.dk
Avatar billede webbb Nybegynder
13. marts 2002 - 11:18 #8
Jakki>tjek lige shoppen www.trend-shop.dk

kontakt dem jeg ved at de sælger koden med tilhørende admin modul!!!!

prisen er vist omkrig de 10 kilo!!!!
Avatar billede jakki Nybegynder
13. marts 2002 - 11:38 #9
webbb det kontakter dem lige, og for lidt priser men det ser fint ud
Avatar billede arriva Nybegynder
13. marts 2002 - 14:04 #10
jakki: Jeg har eventuelt et shoppingsystem til salg, med en hel bunke features... det skulle bruges til min egen webshop, som desværre ikke ser ud til at blive til noget... hvis du er interesseret i et eksempel og mere information vil jeg gerne høre fra dig!
Min mail er mrt@broze.dk

Mvh. Morten Riis
Avatar billede arriva Nybegynder
13. marts 2002 - 14:05 #11
ville lige sige at min pris ligger omkring de 10k... men jeg er forhandlingsvillig...
Avatar billede webbb Nybegynder
13. marts 2002 - 14:20 #12
arriva> kan man se noget online....

samt den bunke features hvad er det for nogle???
Avatar billede arriva Nybegynder
13. marts 2002 - 14:37 #13
Brugere:
- Selv oprette sig, med alle oplysninger
- Loginsystem
- Se, og bestille produkter (self. ;)
- Rette i sin indkøbskurv

Admin:
- Opdatering af nyheder
- Tilføje nye kategorier og produkter
- Rette i produkter og kategorier
- tilføje, fjerne, rette brugeres oplysninger
- statestik
- se nye ordre, og få lavet en faktura til ordren, der er lige til at printe

Hmm... tror sådan ca. det er det... men der er et par ting, som jeg ikke vil fortælle dig, da de danner grundlag for vores forretningskoncept, og de kan implementeres eller man kan lade være...
Desuden skal det lige siges at design og hele molevitten kan følge med...
webbb: Du kan ikke få lov at se noget online, desværre da jeg ellers lige skal have fjernet en masse ting i koden for ikke at røbe noget om vores projekt ;)

Tror sådan ca. det var det....

// Morten Riis
Avatar billede pierrehusted Nybegynder
13. marts 2002 - 17:02 #14
Arriva, du vil altså have ham til at betale 10k for noget han ikke må se, og som du ikke helt vil fortælle hvad kan....  ;-)
Avatar billede arriva Nybegynder
13. marts 2002 - 17:14 #15
yes!
Nej sq da :)
"hvis du er interesseret i et eksempel og mere information vil jeg gerne høre fra dig!
Min mail er mrt@broze.dk"
Jeg sagde bare til webbb at jeg ikke gad at lave om i min kode, for at han kunne se det :)
Medmindre han self. vil købe det ;)
Don't get me wrong...
Avatar billede pierrehusted Nybegynder
13. marts 2002 - 17:46 #16
Ja, ja - ved det godt. Var bare lige i humør til at misforstå alt.
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
13. marts 2002 - 18:14 #17
jeg har lavet et Shop System (virker som det skal).
Det kan følgende...Admin:
Slette varer
Redigerer varer
Tilføje varer

Alm. brugere:
Indkøbskurv
Bestil
Opdatere og slette flere på en gang (du ved hvad jeg mener)

( det kan selvfølgelig udbygges...det er incl. de 60 points )

MVH
Mr.Meincke
Avatar billede jakki Nybegynder
16. marts 2002 - 22:30 #18
Arriva jeg er meget intresseret i dit system og har sendt en mail til dig

mr.meincke kan man se en demo af de system ??
Avatar billede jakki Nybegynder
16. marts 2002 - 22:30 #19
Undskyld det sene svar har været væk et par dage
Avatar billede arriva Nybegynder
17. marts 2002 - 00:54 #20
Hej Jakki... Jeg kunne ikke svare tilbage på din mail... den bliver ved med at give mig en fejl... Kan du ikke lige poste din mail adresse her, så jeg kan svare tilbage?

Mvh. Morten
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
17. marts 2002 - 10:31 #21
godt tilbage efter en lang net-nat :)

jakki > Hvad er din mail? skal lige se om jeg har det stadig...
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
17. marts 2002 - 10:31 #22
LORT....har det ikke...men laver gerne et nyt. Jeg skal bare først lige rydde op
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
17. marts 2002 - 10:32 #23
så skal vi sige 3 timer så er det klart?
Avatar billede klas Juniormester
21. marts 2002 - 19:27 #24
www.freewayshop.com kan også anbefales . . jeg kender ikke deres pris.
Avatar billede jakki Nybegynder
04. maj 2002 - 14:38 #25
slet ingen med et svar
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2002 - 14:39 #26
www.vpasp.com er et fedt shoppingsystem.
Avatar billede remo007 Nybegynder
14. juni 2002 - 14:17 #27
Hej Mr.Meincke, jeg står også og mangler e-shop, hvor mange point skal den koste.
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. januar 2003 - 17:12 #28
Jakki hejsa har kun lige skimtet de andre svar igennem, er lidt doven og har travlt.

Jeg har en eller vi har en shop som vi gerne vil sælger en licens til så du betaler 299 i måneden så står du heller ik og skla af med 10.000 af engang vi er villige til at rette det ind efter dit behov hvis du er intereseret og ønsker en demo af vores shop kan jeg kontaktes på Martin@studiehost.dk
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2003 - 16:37 #29
lukketid?