Avatar billede ida Nybegynder
04. juni 2000 - 12:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at sende postkort

ups jeg kom til at slette den

Hvordan kan andre sende er postkort fra
min hjemmesige hjælppp
Avatar billede gudrun Nybegynder
04. juni 2000 - 13:03 #1
øøøhmmm  slette det gamle svar????
Avatar billede gudrun Nybegynder
04. juni 2000 - 13:09 #2
Hvis det bare er fordi  du har slettet  de gamle svar på det samme spørgsmål....då er de her endnu engang...  ;)

Der er flere måder.... :)

Du kan betale dig til et script her:

                                                                    http://www.virtualcenter.com/scripts2/index2.html

Hvis du ikke har lyst til at betale, kan du skaffe dig et script til postcards her, og det er ganske gratis:

                                                                    http://www.aestheticsurgerycenter.com/scripts/postcard/

Avatar billede gudrun Nybegynder
04. juni 2000 - 13:09 #3
Og her var den sidste del....

  Du kan evt. selv vælge mellem alle disse scripts hvis du har lyst til det. :)

                                  http://www.scripts.com/search/fnsch.html?search=postcards&sdate=0
Avatar billede christian-s Nybegynder
08. juni 2000 - 07:56 #4
Hvis det er en postkortservice du mener... så kan du programmere et i PHP.
(Spørg evt. i kategorien)

Mvh.
Christian
Avatar billede nostra_d92 Nybegynder
08. juni 2000 - 21:13 #5
Hvis det er postkort du vil ha sendt
kan du for det første bare stjæle en sourcecode men det er ikke særligt fint
Avatar billede nostra_d92 Nybegynder
08. juni 2000 - 21:14 #6
Den anden måde er at gå ind på:
www.javascriptsource.com
som har alt du har brug for og lidt til