Avatar billede qzar Nybegynder
12. marts 2002 - 20:50 Der er 11 kommentarer

Design ideer!

Hej eksperter!

Jeg er igang med et design til en fodbold side og er gået lidt i stå...Indtil videre er jeg kommet frem til www.co-worker.dk/designs/index.gif !

Nogle ideer?

-Jonas
Avatar billede master_nemo Nybegynder
12. marts 2002 - 20:54 #1
prøver at lave et eller andet frækt :D
Avatar billede qzar Nybegynder
12. marts 2002 - 20:55 #2
hehe ok lyder godt men bare tegn det i "spasser stil" jeg tegner det alligevel selv om bagefter for jeg vil gerne lave det hele selv :)

Men fede ideer skriger jeg efter :)

-Jonas
Avatar billede master_nemo Nybegynder
12. marts 2002 - 20:57 #3
oik, så tegner jeg :D, hvad hedder din side?
Avatar billede master_nemo Nybegynder
12. marts 2002 - 21:05 #4
nu har lag lavet noget, ved ikke om det kan gi' dig en ide til en menu???
håber du kan forstp hvor jeg vil hen med den :D
http://hosted.dailyrush.dk/thx/index%20copy.jpg
Avatar billede marbjel Nybegynder
12. marts 2002 - 21:06 #5
Hej, og held og lykke med dit site!

hvis du leder efter inspiration, synes jeg du skulle tjekke http://www.coolwebsites.dk ud. der er en masse fede sites. og hvis du har spørgsmål, kan du poste i det forum der er på siden.

Mvh marbjel
Avatar billede qzar Nybegynder
12. marts 2002 - 21:40 #6
Forstår godt hvor du vil hen...Tror det kunne blive meget fedt :ø)
Jeg leger lidt med det...!

marbjel > Den vil jeg da fremover drage nytte af...Plejer at bruge cwd.dk ! Tak for det..!

-Jonas

ps. hvad synes i om det jeg selv var nået frem til?
Avatar billede master_nemo Nybegynder
12. marts 2002 - 21:48 #7
qzar>> det er ski kuul nok :D
Avatar billede startfirma Nybegynder
13. marts 2002 - 10:34 #8
Du mangler et navn i forbindelse med dit logo så der kan opstå noget branding :)

Herefter behøver der ikke være mere design. Jeg synes fint du kan gå videre med indholdet og så altid lave små smarte detaljer. Du har jo nu fastslået farver og form.

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede qzar Nybegynder
13. marts 2002 - 11:40 #9
Okay, jeg er igang med et lille logo til toppen og så vil jeg da kreare noget html bagefter ;)

Tak for rådet...! :)
Avatar billede mini-man Nybegynder
13. marts 2002 - 12:02 #10
Hvad med noget mere fodbold f.eks. en fodboldspiller med "motion blur" ikke særlig stor f.eks nede i højre hjørne ..??
Avatar billede mini-man Nybegynder
13. marts 2002 - 12:03 #11
som baggrund