Avatar billede domaz Nybegynder
12. marts 2002 - 18:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

IE laver brok (opdatering)

Jeg har lavet det her spørgsmål, men det fik ikke rettet den fejl, jeg troede det ville, derfor opretter jeg nu et nyt til det. ( http://www.eksperten.dk/spm/173443 )

Når jeg åbner sider, hvor der er billeder, osv, blinker siden, som om den opdatere sig selv hvergang et billed kommer.
Jeg kører nu med IE 5.5 ServicePack2 (Og har også kørt en masse andre opdatering dertil)
Jeg ved ikke om i kan fortælle hvorfor den gør det, og hvordan jeg bliver fri for det.
Avatar billede nonick Nybegynder
12. marts 2002 - 18:44 #1
Du skal lige lukke et af spm´ene...
Avatar billede domaz Nybegynder
12. marts 2002 - 18:46 #2
Sådan :) en fejl
Avatar billede djm33 Nybegynder
12. marts 2002 - 19:06 #3
Det eneste jeg har og sige til det er bare: F _ _ K ie og brug Netscape 6 istedet for. Det virker.
Avatar billede domaz Nybegynder
12. marts 2002 - 19:28 #4
djm33 : tjaah..men netscape understøtter ikke alt osv.
Avatar billede domaz Nybegynder
27. april 2002 - 19:45 #5
fejlen er væk, efter jeg skiftede harddisk og formaterede..
Så nu er der ingen fejl mere :]