Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2000 - 02:03 Der er 8 kommentarer

Søger.....................

Jeg søger 3d venner til at lave en stor site sammen med.....

Hvis du er sej til 3d så kan du skrive til mig på min ICQ på nr. 51045225

Hilsen
NeoFrost
Avatar billede i11uzion Nybegynder
04. juni 2000 - 17:59 #1
Hvor sej skal man være ?

mail: i11uzion@yahoo.dk
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2000 - 20:30 #2
Bare du kan lave noget.....

DU kan jo altid blive sej til det...

Hilsen
NeoFrost
Avatar billede i11uzion Nybegynder
04. juni 2000 - 21:57 #3
Tjah lidt 3D Studio MAX kan jeg da altid lave, dog ikke noget avanceret character-animation og sådan noget...

Men kan du skrive lidt mere om hvad dit projekt går ud på ?
Avatar billede neo25 Nybegynder
08. juni 2000 - 13:38 #4
Jeg vil gerne være med til at lave en 3D site, men vanvittig god, er jeg ikke, endnu!

--=( Neo )=--
Avatar billede snepnet Nybegynder
14. juli 2000 - 16:21 #5
jep.... jeg er også frisk, sammen med i11uzion. jeg laver en del web i forvejen, og er derfor ikke særlig interesseret i den del af det, men lidt 3D-grafik og et par tutorials kan vi jo altid snakke om :)
Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
08. august 2000 - 23:11 #6
I er meget velkomne til, at indsende tutorials og billeder ind til info@3dmaxer.dk og få dem vist frem på:
http://www.3dmaxer.dk
Avatar billede elv Nybegynder
12. november 2000 - 18:00 #7
Jeg skriver i morgen. Kan ikke lige huske mit ICQ#.

MVH Elv

P.S. Når du siger 3d-side, mener du så 3dmax side eller 3d meya side eller....?
Avatar billede trasman Nybegynder
18. april 2001 - 23:15 #8
jeg vil gerne hjælpe med at lave grafik til siden og tutorials! jeg har 2 års erfaring inden for programmet Lightwave. Jeg kan dog også lidt Photoshop trix!

du kan smide en mail forbi på: lujergris@hotmail.com