Avatar billede praetorian Nybegynder
12. marts 2002 - 17:07 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Logitech Mouseman Dual Optical Vs. USB 1.1

Kære Eksperter

Jeg har lige købt en Logitech Mouseman Dual Optical. Mit problem ligger at tilslutter jeg den til min USB port kan jeg godt bruge den. Men lader den så stå uden at bruge den så kan jeg pludselig ikke bevæge musen længere. Men nu har jeg så sat den til min PS/2 port. Men det er jo ikke særlig fiks løsning, da logitech program siger at den så ikke er sikkert at den så kan udnytte de 800 DPI dual sensorer ordentligt.

Er der nogle af jer herinde der kender det problem eller har en løsning til det ???. Jeg kører med Windows 98.

Mvh
Flemming Jacobsen
Tnfs.dk
Avatar billede californiapac Nybegynder
12. marts 2002 - 17:11 #1
JG har oxo lige købt den fætter. :)(: DEN ER FED
Avatar billede praetorian Nybegynder
12. marts 2002 - 17:16 #2
Det var så ikke lige det jeg spurgte om :-(
Avatar billede californiapac Nybegynder
12. marts 2002 - 18:09 #3
ok, men jeg har ik så meget tid lige nu, skal spille clanwar, ses
Avatar billede jakeman Nybegynder
12. marts 2002 - 20:00 #4
californiapac >> jeg tror folk er rimeligt ligeglade med at du skal spille clanwar!

praetorian ->> har du kigget på logitech's HP og fået downloadet det sidste nye software til din mus?

http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles_w98.cfm

/Jakeman
Avatar billede praetorian Nybegynder
13. marts 2002 - 01:35 #5
Den software de har på siden, er den software der følger med min mus :-)
Avatar billede machaveli Nybegynder
13. marts 2002 - 09:38 #6
det du skal er at gå in i logitech'z side downloade den nyeste driver til  din din mus.jeg har selv en af de der sataner. de er rimlige gode http://www.logitech.com

                              vh machaveli
Avatar billede praetorian Nybegynder
13. marts 2002 - 11:15 #7
Jeg har allerede den nyeste driver, den fulgte med min mus.
Avatar billede jakeman Nybegynder
13. marts 2002 - 11:29 #8
Har du prøvet at skifte til en anden USB port mens windows kører? -Dette kan nogle gange være et problem med MS! (selvfølgelig)
Avatar billede praetorian Nybegynder
13. marts 2002 - 11:31 #9
Har prøvet at skifte USB port og det hjælper heller ikke.
Avatar billede jakeman Nybegynder
13. marts 2002 - 21:31 #10
Har du slået USB functionen til inde i BIOS, det er ikke sikkert support til keyb/mus er slået til i BIOS!

/Jakeman
Avatar billede praetorian Nybegynder
13. marts 2002 - 21:53 #11
Ja det er slået til, 2 secs så kan jeg lige præcsist skrive hvad der er slået til
Avatar billede jakeman Nybegynder
13. marts 2002 - 22:00 #12
ok...
Avatar billede praetorian Nybegynder
13. marts 2002 - 22:27 #13
Det jeg har slået til min Bios er at alle USB ínterfaces er enabled. Samtidigt med har jeg enabled USB legacy support samt USB port 64/60 Emulation til. Samtidigt med har jeg opdateret min bips til revision 1,7
Avatar billede praetorian Nybegynder
21. marts 2002 - 22:20 #14
Er der nogle der kan hjælpe ???
Avatar billede praetorian Nybegynder
31. marts 2002 - 20:32 #15
Hmmm. Lukker sppørgsmålet. Er der nogle der har et svar er de velkommen til at skrive til mig herinde og så¨får de points såfre,t a det virker