Avatar billede mikle_dk Nybegynder
12. marts 2002 - 14:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hjælp til design

hey!
jeg er ikke den vilde til at designe hjemmesider, gør mere i at lave koderne!
Er der ikke nogen der kunne tænke sig at lave et fedt? design, til en side der handler om en fredagscafe på et gymnasium...??
designet skal være enkelt og pænt!

der kan muligvis komme flere points i puljen!
Avatar billede simonia Nybegynder
12. marts 2002 - 19:24 #1
kan man se et link?
Avatar billede funti Nybegynder
12. marts 2002 - 20:05 #2
der er ikke nogen side!
det skal passe til et domæne der hedder www.fredagscafeen.dk
målgruppen er unge mennesker fra 15 - 23 ca...
det eneste jeg skal bruge er et design, og ikke andet...
hvis 200 points ikke er nok kan jeg evt. lave noget php/mysql for dig... hvis du skulle få brug for det...
Avatar billede simonia Nybegynder
12. marts 2002 - 20:13 #3
øhhhhhhhhhhhhh er funti og mikle den samme og kender du mig?
Avatar billede mikle_dk Nybegynder
12. marts 2002 - 21:18 #4
jeg kom til at logge ind med den forkerte bruger... funti er en gammel bruger... mikle_dk er den jeg bruger mest... jeg skifter så'n lidt...
min computer stod vist os lige til at logge automatisk ind...

nej jeg kender dig ikke...

er det muligt at du vil lave lidt?
Avatar billede klatten Nybegynder
14. marts 2002 - 12:32 #5
mikle dk / funti

Du er jvf. reglerne nødt til at afmelde én af dine brugere. Du må kun have én aktiv profil!
Avatar billede klatten Nybegynder
14. marts 2002 - 12:35 #6
Jeg vil gerne lave noget til dig, men jeg får ikke tid før week-enden d. 23/24. Hvis du kan vente så længe, så post lige noget info om indhold, farveønske eller andre krav du måtte have.
Avatar billede mini-man Nybegynder
15. marts 2002 - 13:44 #7
jeg er igang med at lave et design til din side og det kan være færdigt om 3  - 4 timer..
Avatar billede mini-man Nybegynder
15. marts 2002 - 13:46 #8
Men det ville være rart at vide noget farve og hvad der skal være for nogle links som klatten skrev....jeg har ingen hjemmeside oppe at køre endnu (der går nok en uge) men jeg kan maile resultatet til dig.??
Avatar billede mikle_dk Nybegynder
16. marts 2002 - 23:43 #9
jeg er nødt til at lukke denne bruger... trist trist... men sådan er reglerne