Avatar billede kbj25 Nybegynder
12. marts 2002 - 13:15 Der er 13 kommentarer

Er dette bundkort ok eller hvad.

Hej jeg står og skal vælge bundkort. Da jeg ikke er en rig mand har jeg kigget lidt på et Matsonic MS8137CA KT266A bundkort, men jeg ved ingenting om dette. Er det et godt og stabilt board eller hvad. Jeg også tænk lidt på ecs med sis735, men det er jeg gået væk fra da dette er for langsomt. Det bare hvad jeg har hørt. Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig for jeg er lidt forviret.
Avatar billede hub Nybegynder
12. marts 2002 - 13:43 #1
ECS laver bundkort for Matsonic--de plejer at være nøjagtigt ens :-))
Det er bare prisen der er lidt højere for Matsonic..
Avatar billede mutella Nybegynder
12. marts 2002 - 20:29 #2
gå ind på www.edbpriser.dk , find så dit bundkort, og når du har klikket dig helt ind på det, trykker du på de gule stjerne nede i bunden... når du kommer derind, kan du nede i bunden se hvad andre bruger har ment om produktet... og det er den eneste måde du kan være sikker... at spørge andre der har prøvet.

hvis der ikke er nogle der har købt det, kan det være et tegn til at man skulle prøve at finde et andet.

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264837938

anmeldelserne taler vel for sig selv... og jeg har ikke haft skyggen af et problem endnu... bortset fra at man selv skal sætte spu hastigheden på bundkortet, men der er en god manual med.

ja, jeg kan kun anbefale.
Avatar billede cocio Nybegynder
12. marts 2002 - 20:32 #3
Køb dette:
Soltek SL-75DRV4 Atx Det kan fås for en tusse!
Avatar billede mutella Nybegynder
12. marts 2002 - 20:36 #4
det var det jeg lige har givet ham et link til :D
Avatar billede kbj25 Nybegynder
12. marts 2002 - 20:52 #5
Hej.
Jeg tror jeg køber et soltek SL-75DRV4. Jeg havde ikke lige set at det kun kostede en tusse havde jeg vist det så havde der ikke været nogle tvilv. Jeg har nemlig altid haft soltek og de kørt stabilt endtil nu. Jeg vil gerne giver de der point, men jeg er ret ny og jeg ved ikke hvordan man skal gøre.
Avatar billede mutella Nybegynder
12. marts 2002 - 21:38 #6
hm, jkeg er den eneste der har svaret, så det er bare at markere mig, og trykke på accepter svar (tror jeg nok)

BTW; du kal lige huske på at dette soltek kun kan køre med DDR ram, og ikke pc100/pc133.
men det kan helt sikker også betale sig, du skal dog bare helst have 256 eller over.
jeg startede med 128, og det kører godt, men ikke nær så godt som jeg kunne ønske mig.

ville bare lige være sikker på du ikke købte et bundkort uden at vide det med rammene :)
Avatar billede cocio Nybegynder
21. marts 2002 - 17:54 #7
Mutella... Er du den eneste der har svaret ?? :(
Avatar billede mutella Nybegynder
21. marts 2002 - 17:58 #8
hmm, åben bart... men hvis du ikke finder mit svar godt nok, så tag du bare selv de point
Avatar billede cocio Nybegynder
21. marts 2002 - 18:00 #9
Rolig rolig.. Men jeg ville bare sige at jeg altså også har svaret... :) Selvom det godt nok var det samme som dit :(
Avatar billede mutella Nybegynder
21. marts 2002 - 18:05 #10
Hehe, det var ikke meningen at virke sur :)
men du har stadig ikke klasket et svar på :)
Avatar billede cocio Nybegynder
23. marts 2002 - 11:39 #11
Nå narj.... Men du får bare pointene så, mit svar var jo alligevel det samme som dit. ;)
Avatar billede mutella Nybegynder
23. marts 2002 - 14:36 #12
hehe, ok thx :D
Avatar billede mutella Nybegynder
23. marts 2002 - 14:36 #13
hvis spørgeren da ellers vågner op :)