Avatar billede snorga Nybegynder
03. juni 2000 - 19:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Computeren er doed

Fejl: AMD Athlon med et gigabit bundkort(prøvet med to forskellige bundkort) Lige saa snart jeg saetter strøm til (sætter net stikket i stikkontakten) så booter computeren.. Den venter ikke til jeg trykke på powerknappen på computeren. Troede/tror at det var bundet kortet.

MEN her senere på dagen, opførte en p2-350, asus P2B, sig præsist på samme måde.

En anden fælles ting for de to vidt forskellige computere er at der ikke kommer signal til skærmen.

Nogen der har bare en lille idé?
Avatar billede snorga Nybegynder
03. juni 2000 - 21:03 #1
Okay, problemmet er løst på p2-350'eren men Athlon'en er stadig død...
Avatar billede snowball Novice
04. juni 2000 - 00:37 #2
Har du prøvet at skifte strømforsyningen ???

Snowball
Avatar billede snorga Nybegynder
04. juni 2000 - 01:27 #3
Ja. (3 forskellige strømforsyninger nu..) og det virker stadig ikke :-(

Sætter vi strøm til strømforsyning sker det ikke noget, men sætter vi den så til motherboardet (kun motherboard, ikke cpu, HD eller andet). Så tænder strømforsyningen.. (hvilket den ikke skal før man trykker poweron på kabinettet)
Avatar billede concorp Nybegynder
04. juni 2000 - 03:24 #4
Har du sat CPU'en ordentligt i ??  ;-)

Avatar billede snorga Nybegynder
04. juni 2000 - 03:26 #5
Det troede jeg at jeg havde.. Men det skulle åbenbart have et tryk16 for at komme på plads.. Den virker nu, Tak :-)