Avatar billede californiapac Nybegynder
12. marts 2002 - 00:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Min computer virker ik

hver gang jeg tænder for min computer siger den cihan.dll filfejl, hvad er galt, jeg har vidst installerret et par programmer i disse dage. HELP ME
Avatar billede hojben Novice
12. marts 2002 - 00:16 #1
det kunne være en ide at skrive om hvilken computer du har og hvilket styresystem. evt hvilke nye programmer du installerede..

til de faste: så er det en ny bruger...
Avatar billede halifax Nybegynder
12. marts 2002 - 00:46 #2
hmm.. installeret programmer? Har du slettet nogen igen, og ikke AF-installeret dem? Måske hænger nogle henvisninger til en fil stadig i reg.databasen eller andre steder. Har du filen cihan.dll på din pc (hvad det så end er for en fætter)?
Nye brugere - velkommen til - skal vel også hjælpes, selv når der sættes mange point ud!
Avatar billede machaveli Nybegynder
12. marts 2002 - 09:27 #3
hvilket styresystem har du?*prøv AF-installere dem så måske får du problemet løst(en af gangen så du kan se hvilket program der har det fil)jeg tror ikke det er en windowz fil, søg efter filen og slet den.ellerz lad være med at tænde for din computer
                                            vh machaveli
Avatar billede californiapac Nybegynder
12. marts 2002 - 17:07 #4
det er en win981edition. 450Mhz heste med 5 gear. Jeg har lavet format C: det hjælper altid. TAKKER for den gode welkomst. jeg har bare lyst til at accepter jeres allesammens svar, men jeg gør det ik. machaveli hvilken fætter er du, det ser ud som om du har styr på noget :)
Avatar billede californiapac Nybegynder
12. marts 2002 - 17:09 #5
hvad sker der hvis jeg accepter eller afviser??? huh
Avatar billede halifax Nybegynder
12. marts 2002 - 18:36 #6
Hvad sker der, hvis du akcepterer?? - Jahh, detr svar du har okcepteret får alle 200 point (det var ikke et svar som er 200 point værd!!). De øvrige indlæg var kun kommentarer for at få flere oplysninger fra dig. Du er ny, og s'følgelig skal der være plads til at begå fejl.
Svar bør kun akcepteres, såfremt de er brugbare, ellers skal de afvises. Du har selv løst problemet ved at lave en format c:
Du kunne selv have lavet et svar og akcepteret det, så du tog pointene tilbage. Den fremgangsmåde må kun bruges, hvis der ikke er givet andre brugbare svar. Læs evt. Regler på Eksperten.
Kun skrevet som hjælp til ny bruger - håber du får glæde af at komme på E.dk.
Avatar billede machaveli Nybegynder
13. marts 2002 - 13:47 #7
det der sker ,sker bare PEACE![mr halifax har læst evt. Regler på Eksperten det skal du ogzå gøre haha!]:-)

                      vh machaveli