Avatar billede znakeeye Nybegynder
11. marts 2002 - 19:55 Der er 14 kommentarer

Design vurderinG

Vurder designet på http://impulse.amok.dk
Tak ;)
Avatar billede startfirma Nybegynder
11. marts 2002 - 19:58 #1
Er det dit eget personlige website (om dig selv) eller skal det bruges til noget fornuftigt *G*

Lidt vigtigt at vide hvad det skal bruges til for at komme med kritik :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede znakeeye Nybegynder
11. marts 2002 - 20:01 #2
eget personlige website..... skal ikke bruges til noget specielt, øver mig bare i at lave designs med meget grafik...
Avatar billede startfirma Nybegynder
11. marts 2002 - 20:04 #3
Ok..

Så synes jeg alt er RIGTIG fedt pånær en kedelig hvid baggrund og nogle kedelige sorte streger.

Det hænger ikke sammen med de varme farver.. lav en fed baggrund også..  husk at man stadig skal kunne læse teksten :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2002 - 20:07 #4
DeT eR SvæRt aT LæSe, Når StøRsTeDeleN aF dIN TekSt Står SoM dENnE HeR...
Avatar billede znakeeye Nybegynder
11. marts 2002 - 20:08 #5
Bagrund i tabellerne med tekst eller selve bagrunden på siden ?
Avatar billede znakeeye Nybegynder
11. marts 2002 - 20:09 #6
Hmm..... det står faktisk ikke SåDaN hEr men sådaN heR, altså sidste bogstav er stort og ikke det første.... *lol* ik så svært at læse ;)
Avatar billede startfirma Nybegynder
11. marts 2002 - 20:10 #7
Brug mere siden, og drop den Hvide baggrund...

Brøv lav den uden om tabellerne mørk (måske sort) og så en lysere i tabellerne... en creamet hvid måske.. men tern/linier.. I dont know..  det skal ses på før man kan se og det ser lort ud :)
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2002 - 20:10 #8
:)
Avatar billede oersted Novice
11. marts 2002 - 23:54 #9
.. hvordan ville siden se ud uden de sorte rammer ?...

/jspr
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
11. marts 2002 - 23:58 #10
*LOOOooOOOL*

Er vild med din tekst her:

<snip>
graphiC: grafikken er lavet i et ret ukendt program, Pixia. jeg valgte dette efter 748 mislykkedes forsøg på at cracke den 30 demo af paint shop pro 7.....
</snip>
Avatar billede osaka_san Nybegynder
12. marts 2002 - 00:50 #11
znakeeye>

Er det meningen at klientside koden skal være HTML eller er det bevist at du har valgt ikke at følge en officielt publiceret specifikation? I så fald det er det sidste, så kunne det være spændende at høre dine overvejelser omkring dette!

Medmindre du virkelig synes det er 1337 at skrive på den måde så ville jeg droppe det. Det ser en smule kikset ud og er lidt for h4x0r \/\/4|\||\|4833 efter min smag. Men det er jo noget personligt.

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede znakeeye Nybegynder
12. marts 2002 - 20:05 #12
osaka_san> Fatter total minus af hvad du lige sagde...???
Er det meningen at klientside koden skal være HTML eller er det bevist at du har valgt ikke at følge en officielt publiceret specifikation? I så fald det er det sidste, så kunne det være spændende at høre dine overvejelser omkring dette!
??? hvad mener du ???
pelkjaer> ;)
Avatar billede znakeeye Nybegynder
12. marts 2002 - 20:06 #13
Har lavet lidt om på nogle af bagrundsfarverne osv. nu... hvad syns i ??
Avatar billede startfirma Nybegynder
12. marts 2002 - 20:07 #14
znakeeye>

Til det bedre.. klart, men måske lige lidt FOR postkasserød :)

Mvh www.startfirma.dk