Avatar billede djthomsen Nybegynder
11. marts 2002 - 19:55 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Techno Chart

jeg skal lave en techno-side og så ville jeg høre om der var en der ville lave et fedt design til mig.. det skal være godt for siden bliver stor...  farverne må gerne være røde og siden skal helst være meget ala www.technochart.dk.. håber i kan hjælpe mig..
Avatar billede dmcn Praktikant
11. marts 2002 - 20:38 #1
Hmm... 4. gang vi åbner, eller noget i den stil?
Avatar billede snigermunken Nybegynder
11. marts 2002 - 20:41 #2
Jeg ville da tror du efterhånden havde forstået at der ikke er nogen der vil lave den side for dig for 200 point.
Avatar billede djthomsen Nybegynder
11. marts 2002 - 20:44 #3
drop dit fis.. hvis du ikke har noget fornuftigt at sige.. jeg er coadmin...
Avatar billede snigermunken Nybegynder
11. marts 2002 - 20:45 #4
ja og? vis du er coadmin burde du sgu da vide at du ikke kan oprette det samme spørgsmål 4 gange.
Avatar billede djthomsen Nybegynder
11. marts 2002 - 20:52 #5
sidste advarsel
Avatar billede snigermunken Nybegynder
11. marts 2002 - 20:56 #6
Du er jo ikke coadmin så hvad er det lige præsis den advarsel går ud på? vis du endelig var det så kan du ikke slette min bruger fordi du ikke overholder reglerne.
Avatar billede manon Nybegynder
11. marts 2002 - 21:12 #7
djthomsen >> HVOR er du co-admin ?
Avatar billede snigermunken Nybegynder
11. marts 2002 - 21:34 #8
nå jeg er da ikke slettet endnu, så det kan ikke være på eksperten han er coadmin, men jeg har anmeldt djthomson for at oprette samme spørgsmål flere gange og for at true med han er coadmin. Selv om jeg har misforstået coadmin delen er det stadig ikke tilladt at oprette samme spørgsmål fire gange.
Avatar billede manon Nybegynder
11. marts 2002 - 22:11 #9
djthomsen >> jeg har fundet en webdesigner til dig - han hedder allan og gør det gerne for dig *s*du kan finde ham på http://users.cybercity.dk/~bcc28085/frames.html
Avatar billede djthomsen Nybegynder
12. marts 2002 - 17:24 #10
ha ha du er vel nok sjov...
Avatar billede dmcn Praktikant
12. marts 2002 - 17:27 #11
Et klik på http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=djthomsen viser, at du IKKE er coadmin. Hvis du i stedet klikker på http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=n0rmality vil du se at jeg ER coadmin - og du er hermed slettet.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
12. marts 2002 - 17:32 #12
0WNED by n0rmality!
Avatar billede snigermunken Nybegynder
12. marts 2002 - 17:36 #13
n0rmality-> Tak det var rart med er hurtig reaktion.
Avatar billede kaese Nybegynder
12. marts 2002 - 19:00 #14
Haha, sweet :)  ..Sådan ska' de ha' det..
Avatar billede djthomsen Nybegynder
10. februar 2012 - 18:29 #15