Avatar billede liit Nybegynder
11. marts 2002 - 15:56 Der er 8 kommentarer

Composite -> Component

Jeg har et composite signal, som jeg gerne vil have lavet om tin component video (Y,Cb,Cr) - eller RGBHV...
Nogen som kan hjælpe ?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. marts 2002 - 17:35 #1
Det er ret mange point, for du kunne f.eks. kigge lidt på http://www.vcdhelper.com/convert.htm ,
men websitet er nede i øjeblikket.

/per
Avatar billede liit Nybegynder
11. marts 2002 - 17:41 #2
Ja, det er mange point - men jeg har forført mig rundt mange steder, og ingen har kunnet hjælpe mig med løsninger for under 200.000 kr :-(
mht til site'en (som er nede), så ligner det noget med videoformater (på en computer) - det er et signal jeg skal have konverteret...
Avatar billede liit Nybegynder
12. marts 2002 - 01:09 #3
Jeg har kigget på siden nu, og det handler om videoformater - der er slet ingen computer indblandet i mit problem..

Andre forslag ? Anyone ?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. marts 2002 - 12:35 #4
Så du søger en hardware løsning på dit problem.

Prøv at kigge her: http://www.videoguys.com/datavid.htm

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. marts 2002 - 12:39 #5
Jeg går ud fra at du søger en hardware digital AD/DA (Analog Data/Digital Data) converter
til videosignaler, der understøtter både Composite og Component signaler.

/per
Avatar billede liit Nybegynder
12. marts 2002 - 17:32 #6
Det lyder som præcis det jeg søger - men søgte egentlig efter noget diagram e.l. i stedet for at bruge en masse penge på en hardware-løsning (undskyld det dårligt formulerede spørgsmål, du skal nok få nogle point hvis der ikke kommer et bedre svar)
Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. april 2002 - 10:11 #7
Der er to links fra msmows, under dette spørgsmål.
De skulle vidst kunne hjælpe dig!

http://www.eksperten.dk/spm/147803
Avatar billede liit Nybegynder
04. april 2002 - 16:21 #8
Mit problem har ikke noget med sort/hvid at gøre - jeg har løst Y/C->Composite for længst, det er dejlig nemt...