Avatar billede binow Nybegynder
11. marts 2002 - 15:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kommer der ikke noget ind i db'en

Hejsa.

Jeg har flg kald. på min phpside, jeg får ingen fejlmeddlese siden vises fint, men der kommer bare ikke noget ind i db'en. Jeg har flere ligende kald på samme side og de kommer fint ind i db.

Kan nogen hjælpe.

$sqlTropikAkt ="insert into ikkeaktivitets_tabel(deltager_Id, konto_Nr,ikAkt_Nr1, ikAkt_Nr1Opl, ikAkt_Nr1Deltager,ikAkt_Nr2,ikAkt_Nr2Opl,ikAkt_Nr2Deltager,ikAkt_Nr3,ikAkt_Nr3Opl,ikAkt_Nr3Deltager,ikAkt_Nr4,ikAkt_Nr4Opl,ikAkt_Nr4Deltager,ikAkt_Nr5,ikAkt_Nr5Opl,ikAkt_Nr5Deltager)
values(
'$deltager_id','$konto_Nr','$ikAkt_Nr1','$ikAkt_Nr1Opl','$ikAkt_Nr1Deltager','$ikAkt_Nr2','$ikAkt_Nr2Opl','$ikAkt_Nr2Deltager','$ikAkt_Nr3','$ikAkt_Nr3Opl','$ikAkt_Nr3Deltager','$ikAkt_Nr4','$ikAkt_Nr4Opl','$ikAkt_Nr4Deltager','$ikAkt_Nr5','$ikAkt_Nr5Opl','$ikAkt_Nr5Deltager')";

mysql_query($sqlTropikAkt)or die("sqlTropikAkt");

Lidt meget kode, og burde være et array, men nu er det altså lavet sådan her :-)
Avatar billede jalle Nybegynder
11. marts 2002 - 15:34 #1
mysql_query($sqlTropikAkt)or die(mysql_error());

Hvilken meddelese får du der ?
Avatar billede binow Nybegynder
11. marts 2002 - 16:52 #2
Jeg får ingen fejlmeddelse og stadig intet i db'en. Siden bliver vist fint uden nogen problemer.
Avatar billede binow Nybegynder
11. marts 2002 - 17:22 #3
Jeg har også lavet et tjek på at variablerne rent faktisk eksisterer, ved at echo' dem ud på siden efter kaldet.

Der kommer bare ikke noget i db, og jeg fatter ikke hvorfor :-(
Avatar billede binow Nybegynder
11. marts 2002 - 21:57 #4
Jeg har fundet problemet, dog med lidt hjælp fra php folkne. Det har virket heletiden.
Jeg har bare dummet mig og set forkert i mit db,program