Avatar billede roslev Nybegynder
03. juni 2000 - 07:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Consistency checking NEJ TAK!

Hvordan slår man consistency checking fra (...den der Scandisk lignende ting der kører under opstart!) ??
Avatar billede nilleman Nybegynder
06. juni 2000 - 13:42 #1
Jeg kan ikke helt regne ud hvorfor at du vil have den slået fra, jeg mener da at det er en god ting at den lige chekker for fil fragmenter. Det er jo spil af harddisk, og det tager jo ikke mere en 2 min at køre det igennem...
Avatar billede roslev Nybegynder
06. juni 2000 - 14:10 #2
..fordi jeg har 60Gb harddisk, så det tager lidt mere end 2 min...
..fordi jeg hader autonome styresystemer - jeg vil gerne lave diskvedligeholdelse når det passer mig...
Avatar billede roslev Nybegynder
13. juni 2000 - 01:42 #3
MicroSux!