Avatar billede mulatneger Nybegynder
03. juni 2000 - 01:19 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ati Tnt2 og G400 Max

Hejsa... Jeg ville høre om der er nogle der ved om forskellen er helt vild på et Ati Tnt2 og et Matrox G400 max, jeg har en Celeron 300A.. Spiller mest spil som Counterstrike og Quake2....
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2000 - 02:55 #1
Så vil jeg nok sige du skal købe TnT2 det er kanon til Quake3 det spiller jeg selv på min lille lorte 333MHZ med TNT2

Det køre bare......

Hilsen
NeoFrost
Avatar billede stussy Nybegynder
03. juni 2000 - 12:15 #2
hmm tjaah det kommer an på hvor meget du går op i grafikken ;) altså med et G400Max vil du opnå vildt flot grafik, men når jeg selv spiller quake så er jeg lige glad med grafik, der er kun en ting der tæller nemlig fps :) så jeg har sådan set ikke så meget at bruge mit GeforceV6600 deluxe til, når jeg primært mishandler CPU'en ;) sååh er du til ultra pæn grafik køb G400Max, ellers er TNT2 fint nok til alm. brug ;)
/stussy
Avatar billede stussy Nybegynder
03. juni 2000 - 12:23 #3
(TNT2 M64) er det værste lort!, en skamplet over TNT2 kortene.
Avatar billede cryo Nybegynder
05. juni 2000 - 01:54 #4
Matrox Millennium G400 MAX!!!
AT KØBE!!!
Avatar billede hagge Nybegynder
05. juni 2000 - 19:55 #5
Du Skal købe MATROX'et... det er pisse fedt! Eller køb et GeFORCE!
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2000 - 20:11 #6
Jeg har selv et Asus TNT2 M64, og jeg synes faktisk at det er vildt overdrevet, for det kører KANON fint, du kan køre en kæmpe høj opløsning uden problemer. Men hvis din skærm er større end 15" vil jeg nok råde dig til TNT2 Deluxe.. Eller hvis du har mange penge så køb et Geeforce Deluxe Retail...
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2000 - 20:13 #7
Men det kommer som sagt an på hvor meget du vil investere i det...
Men jeg synes du skal købe et TNT2 Deluxe.. For det er klart det bedste af Matrox og TNT2 M64.. Men hvis du vil bruge lidt flere penge så køb Geeforce.. Men det er kun hvis du har en vild skærm.. ( 17-19" ).. Ellers er TNT2 >GANSKE< fint...

-Thomas
Avatar billede mulatneger Nybegynder
06. juni 2000 - 15:28 #8
Okai... men det er fordi jeg har lånt et Tnt2 som jeg mulighvis kan købe for 5-600... Hvad skal jeg så købe?
For er et G400 Max 1400 kr mere værd???
Avatar billede stussy Nybegynder
06. juni 2000 - 18:37 #9
Jeg ville nok købe TNT2 kortet så,
billigt og ganske ok til spil
/stussy
Avatar billede hathor Nybegynder
14. juni 2001 - 13:37 #10
G400 er noget lort.
Avatar billede mulatneger Nybegynder
22. september 2003 - 16:07 #11
a