Avatar billede durd Nybegynder
11. marts 2002 - 12:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Tilmeld flere søgemaskiner på EN GANG!

Er der ikke nogen steder hvor jeg kan tilmelde mig til mange søgemaskiner nemt og simpelt på EN GANG.. Min side findes både på engelsk og dansk, så jeg vil gerne kunne tilmelde mig både danske og udenlandske søgemaskiner.
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. marts 2002 - 12:34 #1
Avatar billede bi Nybegynder
11. marts 2002 - 13:10 #2
Hej.
Jo, der findes mulighed for tilmelding til udl. søgemaskiner,
såvel gratis som mod betaling.
send mig lige en mail: ibn@get2net.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. marts 2002 - 15:46 #3
Dette spørgsmål kommer jævnligt op, og svaret er det samme hver gang.

BRUG ikke disse services, du opnår i bedste fald intet ved det og i værste fald vil du efterfølgende modtage en masse spam til din mailboks.

Gør det manuelt, det får du mest ud af, og det tager ikke lang tid da der kun er ca 10 relevante søgemaskiner, der faktisk giver noget trafik

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede dennism Nybegynder
11. marts 2002 - 15:49 #4
Jeg er enig med bufferzone!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. marts 2002 - 17:58 #5
Der er ikke en gang 10 søgemaskiner der giver seriøs trafik. For jeg erbedøvende ligeglad med
trafik der ikke giver kunder!

Men du kan prøve at tilmelde dig følgende søgemaskiner:

www.find.dk
www.1klik.dk
www.yahoo.dk
www.google.com          tilmelding: http://www.google.com/intl/da/addurl.html
www.altavista.com

Desuden kan du læse mere her: http://home3.inet.tele.dk/elgo/

/per
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. marts 2002 - 20:17 #6
Helt enig med hoejrup, du bør dog ikke tilmelde til google. Google siger selv at det ingen effekt har, og rygtet vil endda vide at det faktisk straffes. Sørg i stedet for at et site google allerede kender linker til dig samt at tilmelde til ODP på www.dmoz.org. Det vil give dig den bedst mulige placering.
Avatar billede dennism Nybegynder
11. marts 2002 - 21:31 #7
-- hoejrup

Hvad med jubii.dk? Den bliver squ brugt af rigtig mange! ???

-- bufferzone

Jeg forstod ikke helt, hvad du ikke kunne lide ved Google!?
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. marts 2002 - 09:32 #8
Jeg elsker Google, det er den bedste søgemaskine på markedet til de fleste søgninger. Netop derfor er det vigtigt at have en god placering i Google. Det får du ved at have mange links til dit site og som jeg skriver bør du ikke selv tilmende dit site, lad google selv finde dig, ved hjælp af links til dig
Avatar billede durd Nybegynder
15. marts 2002 - 09:09 #9
Der skal jo også være noget, hvor jeg kan tilmelde mig FLERE danske søgemaskiner på en gang..
Avatar billede professoren Nybegynder
16. marts 2002 - 12:01 #10
Du kan tilmelde dig f.eks. 50-100 søgemaskiner på en gang gratis.
Prøv www.fortunecity.se  og kig efter "promote my site" (på svensk)
Det kommer lidt an på, hvor du vil være tilmeldt (Europa, Nordamerika, osv.)..
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. marts 2002 - 12:14 #11