Avatar billede dessauer Nybegynder
11. marts 2002 - 09:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Microsoft netværksfejl

Ved start af min maskine får jeg flg. fejlmeddelelse:
MICROSOFT NETVÆRK - fejl 254.

Fejlen bevirker, at jeg ikke kan komme ind på mit lokale netværk mellem mine to pc´ere.

Hvordan retter jeg fejlen?
Avatar billede riversen Nybegynder
11. marts 2002 - 09:10 #1
hvad bliver fejlen fremprovokeret af?

prøv evt. at fjerne alt under netværket og geninstaller det.
Avatar billede dessauer Nybegynder
11. marts 2002 - 09:14 #2
Jeg kender ikke provokatøren. Har forsøgt at af- og geninstallere netværkskortet - også div. protokoller under netværksopsætning. Men intet virker.
Avatar billede jakeman Nybegynder
11. marts 2002 - 11:49 #3
Har du checket om dit netkort sidder ordentligt fast på mobo?
Avatar billede dessauer Nybegynder
11. marts 2002 - 15:59 #4
Ja - alt er OK og jeg kan også bruge Internettet - men ikke se andre PC´ere p.g.a. den nævnte netværksfejl.
Avatar billede jakeman Nybegynder
11. marts 2002 - 18:30 #5
Hvilket OS anvender du?
Avatar billede jakeman Nybegynder
11. marts 2002 - 18:33 #6
Jeg tror fejlen ligger i din TCP/IP protokol, prøv at kigge på nedenstående link det skulle løse dit problem!

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q185753

/Jakeman
Avatar billede dessauer Nybegynder
14. marts 2002 - 20:36 #7
Jeg kan ikke komme længere med dette link. Ingen nye oplysninger, som jeg kan bruge. Fejlen er stadig  nærværende ved start af maskinen. Nu prøver jeg en geninstallation af W98.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juni 2002 - 23:21 #8
dessauer> er fejlen der stadig? Hvis ikke, så lav et svar og accepter eget svar så vi kan få lukket her :)
Avatar billede dessauer Nybegynder
09. juni 2002 - 00:53 #9
Ja - fejlen er stadig aktiv.