Avatar billede djdark Nybegynder
11. marts 2002 - 02:09 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ødelagt HD

Jeg skulle sætte nyt bundkort i min comp. (OS havde 98se) så lavede den fejl konstant og jeg ville installere 98se igen meen det ville den så heller ikke og lavede oxo fejl.... Så installerede jeg XP gik fint meen da jeg kom ind i XP var partisionerne ødelagt og kunne ikke komme på disken..... er der noget jeg kan gøre for at rede min data???
Avatar billede djdark Nybegynder
11. marts 2002 - 02:12 #1
Skal lige siges det er 2 diske det drejer sig om....det var ikke C drevet meen en helt anden disk den havde fucked..
Avatar billede grinderslev Praktikant
11. marts 2002 - 02:16 #2
Prøv at skrive lost i ekspertens søgefelt og se hvad der kommer ud af det :-)
Avatar billede djm33 Nybegynder
11. marts 2002 - 07:09 #3
Tjek evt. IBM, Maxtor, Seagate m.m. hjemmeside op efter hvilken disk på har, og download et af alle deres scandisk programmer. Hvis du har en IBM disk skal jeg lige sige at der er håb endnu, for deres scandisk program er vildt godt. Men ellers plejer man jo og have 3 års garanti på en HDD ;-)
Avatar billede djdark Nybegynder
11. marts 2002 - 11:20 #4
Det er en Samsung meen prøver liiige og kigge :D
Avatar billede djdark Nybegynder
17. marts 2002 - 18:52 #5
har ikke lige haft tid til at kigge på det før nu...:D
Tror at jeg ved hvad det er...... Den har smadret min fat32 tabel meen hvordan gendanner jeg den igen
Avatar billede djdark Nybegynder
17. marts 2002 - 19:19 #6
Hmmm det var ikke mange der viste det :o(
Avatar billede kapla Nybegynder
17. marts 2002 - 19:38 #7
Avatar billede djdark Nybegynder
17. marts 2002 - 21:23 #8
Hmmm Kapla der står ikke rigtig hvordan man genskaber fat32 tabellen :o(
Avatar billede grinderslev Praktikant
17. marts 2002 - 21:33 #9
Prøv nu at gøre det jeg skrev.... jeg tager ikke pis på dig....
Avatar billede djdark Nybegynder
17. marts 2002 - 22:05 #10
ok kigger lige alle igennem imorgen.....sys kun det var folk der havde slettet sine ting....Min disk har kun smadret sin tabel så den køre fat16 nu kunne jeg se fra disk manageren
Avatar billede djdark Nybegynder
27. marts 2002 - 01:27 #11
Var ikke rigtigt noget af det der virkede sååå formaterede den :o(