Avatar billede palleravn Nybegynder
10. marts 2002 - 17:23 Der er 18 kommentarer

signatur med banner

Hej alle...

Hvordan laver jeg en signatur i Outlook Express med et reklame banner? Det skal være sådan:

Et .gif fil skal visses (sakl være centreret), når man så trykker på det, skal det virke som et hyberlink, sende klikkeren til en hjemmeside.

/palle
Avatar billede deacon Nybegynder
10. marts 2002 - 17:26 #1
Når ud har indsat dit billede, markerer du det og trykker på knappen hvor der står Opret hyperlin, og så vælger du bare adressen!
Avatar billede deacon Nybegynder
10. marts 2002 - 17:26 #2
ud = du
Avatar billede deacon Nybegynder
10. marts 2002 - 17:27 #3
Hyperlink knappen er på den menu hvor du vælger skrifttype osv.
Avatar billede beldring Nybegynder
10. marts 2002 - 17:28 #4
Jeg tror han leder efter noget vedvarende, så han ikke skal sætte det ind hver gang.
Avatar billede palleravn Nybegynder
10. marts 2002 - 17:31 #5
Det er nemlig rigtigt "beldring" du er ikke såden at snyde. Så "deacon" hør efter, jeg skrev en "SIGNATUR" ved du ikke hvad det er så spørg dit e-mail program.

/palle
Avatar billede beldring Nybegynder
10. marts 2002 - 17:40 #6
[instillinger] - {signatur] - [marker Fil]- [vælg billedet].

-dog kan jeg ikke gøre det til et link.

-du kan dog uploade til et sted, og så vælge at indsætte HTML -med sti, og fil  !

-Håber dette hjalp dig  :)
Avatar billede palleravn Nybegynder
10. marts 2002 - 21:12 #7
Det med at uploade, har jeg været igang med, men hvor skal jeg uploade det til? Jeg havde et sted, men de er nede i tiden...

/palle
Avatar billede beldring Nybegynder
10. marts 2002 - 21:13 #8
lad mig gætte ....Friserverplads.dk ????

Du kan jo prøve nogen af alle de andre, som f.eks. :
www.geocities.com , eller www.subnet.dk , eller nogle af de andre!
Avatar billede palleravn Nybegynder
10. marts 2002 - 21:17 #9
ja nemlig, men nu prøver jeg filserver. Selv om jeg ikke lige er kommet igang i nu. Jeg vil prøve en af de nævnte...
Du er hurtig til at svare, tak for det...

/palle
Avatar billede beldring Nybegynder
10. marts 2002 - 21:23 #10
:) -velbekommen
Avatar billede palleravn Nybegynder
10. marts 2002 - 21:45 #11
Jeg har nu uploadet til denne adr:
http://www.geocities.com/grisen_dk/
Hvordan får jeg den så ind i min SIGNATUR...

/palle
Avatar billede beldring Nybegynder
10. marts 2002 - 21:47 #12
Jeg vender tilbage til dig om 1 times tid........ (så skal jeg svare dig)!
Avatar billede palleravn Nybegynder
10. marts 2002 - 21:50 #13
om 1 time ligger jeg og zzZzzZzzZ...
Klokken er nu: 21:47...

/palle
Avatar billede beldring Nybegynder
10. marts 2002 - 23:02 #14
Så skal du bare skrive:
<a href="http://www.geocities.com/grisen_dk/wanna.save.gif">Text</a>

-ind i HTML......

-Hvis du får problemer, så bare skriv.
Avatar billede palleravn Nybegynder
11. marts 2002 - 13:23 #15
Ja men så er det da ikke et link...

/palle
Avatar billede beldring Nybegynder
11. marts 2002 - 14:05 #16
Jo!  <a href... gør det til et link!!!  -læg mærke til at jeg har skrevet det, det er bare sort!
Avatar billede palleravn Nybegynder
11. marts 2002 - 15:00 #17
Du er sku' en OK fyr/dame...

/palle
Avatar billede palleravn Nybegynder
11. marts 2002 - 15:03 #18
Jeg får dette svar:

Signaturfilen findes ikke
Angiv en eksisterende text- eller en HTML- fil.

/palle