Avatar billede kennethholst Nybegynder
10. marts 2002 - 16:44 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

browser start ved opstart

Jeg har et problem winMe er mit op.
Ved opstart hopper exploren op og går på www.greatsite.com hvis jeg lukker den hopper den op igen et par gange i løbet af en halv time, den ligger ikke i start, jeg har norton antivirus2002, og den blir ikke genkendt som virus,......hvor ligger det program der starter dett ??
Kenneth Holst
Avatar billede xzxzx Nybegynder
10. marts 2002 - 16:46 #1
Hvilke små programmer har du installeret siden det startet?
Prøv at trykke ALT+CTRL+DELETE og se hvad der er af kørende applikationer, det kan være en af dem.
Avatar billede ziron Nybegynder
10. marts 2002 - 16:47 #2
du har ikke noget program kørende som kunne gøre det, eller prøv at kigge i regedit, under software -> windows -> run eller der omkring...

/ZIRON
Avatar billede ziron Nybegynder
10. marts 2002 - 16:49 #3
i regedit er det:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

eller

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

/ZIRON
Avatar billede jakeman Nybegynder
10. marts 2002 - 18:19 #4
Kig evt. på den side som du bliver taget ind på efter en "manual" eller link til hvordan du af-installerer den som start side. -Jeg har hjulpet en af mine kammerater med dette før, han troede oxe først han havde virus, men ved at checke den side han kom ind på fandt jeg et link hvor jeg downloadede en lille fil som skulle køres for at afinstallerer det lille prog. som han (sandsynligvis) havde kommet til at accepterer at installerer!

/Jakeman
Avatar billede jakeman Nybegynder
10. marts 2002 - 18:21 #5
puha, jeg kiggede lige derind... det er absolut ikke en "sjov" side at have til at poppe op hvergang man starter sit OS! :-(

Synes ikke jeg kunne finde noget relevant.... Kigger lige igen! :-)
Avatar billede kennethholst Nybegynder
10. marts 2002 - 18:26 #6
sorry den hedder www.greatpage.org
Avatar billede kennethholst Nybegynder
10. marts 2002 - 18:27 #7
har prøvet ovenstående nogen andre forslag ?......
Avatar billede kennethholst Nybegynder
10. marts 2002 - 18:44 #8
kan det være en cookie ? jeg har en i min mappe der hedder index som jeg ikke kan slette fordi den er i brug skla den være der ?
Avatar billede jakeman Nybegynder
10. marts 2002 - 18:46 #9
Det står da lige under billedet af den supersild på forsiden! :-)

Klik på linket!

/Jakeman
Avatar billede jakeman Nybegynder
10. marts 2002 - 18:46 #10
Ja index filen skal være der, den bliver skrevet til hver gang du adderer en cookie!
Avatar billede kennethholst Nybegynder
10. marts 2002 - 18:51 #11
ja det er jo ikke lige det man kigger efter der !! LOL
Takker ! :)
Avatar billede jakeman Nybegynder
10. marts 2002 - 18:57 #12
np... glad for at kunne hjælpe! :-)

/Jakeman
Avatar billede kapla Nybegynder
10. marts 2002 - 19:00 #13