Avatar billede nobbod Nybegynder
10. marts 2002 - 16:16 Der er 74 kommentarer og
1 løsning

Virus der aktiveres d. 6 i denne måned.

Jeg er bange for at jeg er blevet ramt af den virus der aktiveres d. 6. Alle mine word dokumenter er blevet ændret og ødelagt d. 6. Er der nogen der ved om det kan rettes igen? P.S. er der nogen der ved hvad den virus hed??
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 16:48 #1
ja det ved vi naturligvis...der findes millioner af vira, tror du vi kan dem allesammen? Du må igang med virusscanner og finde navnet på den.
Avatar billede nobbod Nybegynder
10. marts 2002 - 16:52 #2
Hvis jeg havde haft virussen på min comp. så havde jeg nok ikke stillet dette spørgsmål vel bums!!!! virussen er fra en anden comp. og den er slettet nu..
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 16:55 #3
ikke mærkeligt ingen gider hjælpe dig
Avatar billede nobbod Nybegynder
10. marts 2002 - 16:57 #4
Pis nu af med dig, hvis du ikke har noget interessant at sige..
Avatar billede fcs Novice
10. marts 2002 - 17:06 #5
Rolig nu. Pas på sproget... Der er ingen grund til at folk farer i flæsket på hinanden.

Jan>> Hvis du vidste noget om virus ville du også vide hvilken virus det højest sandsynligt var ;-) Hvis du ikke har noget konstruktivt at sige, så lad være med at sige noget ;-)

Nobbod>> Den virus du har haft besøg af er højest sandsynligt denne: http://www.antivirus.com/pc-cillin/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=WORM_KLEZ.E

For mere info om den læs også: http://www.antivirus.com/pc-cillin/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=WORM_KLEZ.E&VSect=T

Hvis du har brug for yderligere hjælp, så sig til ;-)
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 17:08 #6
>>>>fcs...jeg ved sikkert mere end dig.....

Hvis du lige har en virus i hovedet det bliver aktiveret den 6. og ændrer word dokumenter, ved du så hvad chancen er, for at det er den?

Nej det ved du ikke, for den er ikke særlig stor....Du ved tydeligt ikke hvor mange viraer der gør det samme, og at den lige gjorde det den 6, betyder nada....det kan være den starter 10 dage efter den er røget ind på computeren, eller alt muligt andet....

fcs jeg tvivler på at du ved særligt meget.
Avatar billede nobbod Nybegynder
10. marts 2002 - 17:09 #7
fcs>> Jeg takker, det var lige det som jeg havde brug for.. og det er den virus, nu hvor jeg ser navnet igen, så kan jeg godt huske den.
Avatar billede fcs Novice
10. marts 2002 - 17:14 #8
Jan>> Inden du råber op om hvormeget jeg ved om virus, så check lige top10 listen over denne kategori ;-) Hvis du vidste så meget om virus, ville du sikkert også være klar over at netop Klez er meget udbredt i øjeblikket og at den trigger på datoen d. 6/3 og at den netop ødelægger bl.a. Word-dokumenter. Så, nu ved du lidt mere om virus ;-)

Nobbod>> Takker for point - glad for at kunne hjælpe ;-)
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 17:16 #9
fcs.....det er en grund til at jeg ikke har point herinde endnu!!!!!

har ikke haft brug for hjælp, og derfor ikke oprettet før nu...du må have haft brug for hjælp, siden du for lang tid siden er oprettet herinde
Avatar billede xenophobia Nybegynder
10. marts 2002 - 17:18 #10
Man kan oprette sig selvom man ikke har brug for hjælp - det hedder "at hjælpe"  :o)~
Avatar billede nobbod Nybegynder
10. marts 2002 - 17:23 #11
Ok Jan, du er jo så sej, jeg skal nok holde øje med dig herinde, og den dag du ligger nr. 1, så får du en undskyldning. (Selv om jeg nu tvivler på at det nogensinde sker..) indtil det sker, så luk kebaben, din abe..
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 17:24 #12
ja, men man finder frem til siden af en grund
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 17:28 #13
nobbod....du behøver ikke holde øje med noget din svans.....amatør...og i øvrigt tror jeg ikke kommer til at ligge nummer 1 herinde. det er IKKE mit mål....har også et liv foruden at side herinde hele tiden!!!
Avatar billede nobbod Nybegynder
10. marts 2002 - 17:36 #14
Hehe, føler du dig lidt presset? Amatør., ja det kan da godt være, men jeg sidder ikke og svarer på ting som jeg ikke kender noget til, bare for at få tiden til at gå... Nørd..
Avatar billede fcs Novice
10. marts 2002 - 17:37 #15
Jan9530>> Det er da fint for dig at du ikke har haft brug for hjælp herinde. Tillykke med det... Du skal bare heller ikke forvente hjælp fra mig i fremtiden. Man kan jo tydeligt se hvor stor en ekspert du er i det spørgsmål du oprettede hvor du ikke vidste at en startside skal hedde index.html (http://www.eksperten.dk/spm/183192) Det er da rart at vi har fået en så vidende og klog person herind på eksperten!!!

Jeg vil lige i parantes bemærke at jeg ikke har lyst til at høre mere på dig, så der er røget en anmeldelse afsted til Admin for din dårlige opførsel. Ha' et fortsat godt liv ;-)

Nobbod>> Lad være med at falde ned på hans niveau. Små hjerner = små fornøjelser. Der vil altid være nogle tåber herinde så længe det er frit for alle at tilmelde sig. Ignorer dem og bliv ved med at fokusere på det der er det vigtigste her på eksperten: At give og modtage kvalificeret hjælp og lære noget undervejs ;-)
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 17:38 #16
nobbod....den eneste grund til at jeg skrev til dig var at det simpelthen var et latterligt spørgsmål-....og hvis du kigger længere oppe nar, vil du se, at jeg ikke svarede på noget, jeg kommenterede...der er forskel....

Presset.....hvorfor fanden skulle jeg være det...du er da weird..
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 17:39 #17
>>>>fcs....hvad har hjemmesideprogrammering med virus at gøre????? Nu er du sku underlig..
Avatar billede xenophobia Nybegynder
10. marts 2002 - 17:40 #18
jan9530 - nobbod >> Jeg må tage fcs i forsvar. Han er ikke en total n00b, han har hjulpet mig flere gange. Han er respekteret...
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 17:40 #19
>>>>>fcs...kig nu lige efter hvem der startede den opførsel herinde
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 17:42 #20
>>>>>>>>>fcs....du har lige ødelagt mit liv ved at skrive til administrator
Avatar billede fcs Novice
10. marts 2002 - 17:43 #21
Jan>> Du skriver at du ikke har tilmeldt dig eksperten tidligere fordi du ikke har haft brug for hjælp og at du ved alt og alle os andre er nogle amatører. Der er tydeligvis også punkter hvor du er en storslået amatør, så hvorfor pokker brokker du dig så fandens meget???

Prøv at se din første kommentar i dette spørgsmål: "ja det ved vi naturligvis...der findes millioner af vira, tror du vi kan dem allesammen? Du må igang med virusscanner og finde navnet på den." Hvis du ikke ved hvad det er for en virus er du tydeligvis ikke så meget inde i virusområdet som andre her på eksperten!!! Hvordan pokker kan du så sidde der og kalde alle mulig andre for amatør og svans.... Hvis jeg var dig ville jeg nøje overveje min fremtidige opførsel her på eksperten!!
Avatar billede fcs Novice
10. marts 2002 - 17:44 #22
Zenophobia>> takker ;-)
Avatar billede xenophobia Nybegynder
10. marts 2002 - 17:46 #23
Selv tak.

Ps. Jeg hedder xenophobia og ikke Zenophobia :o)
Avatar billede fcs Novice
10. marts 2002 - 17:47 #24
Jan, ja jeg har set hvem der "startede". Dine koommentarer er tydeligvis sarkastiske og nedladende, hvilket sikkert skyldes at du ikke forstod Nobbod's spørgsmål. Næste gang du ikke forstår noget, så gør dig selv og andre en tjeneste og bed om at få uddybet spørgsmålet eller holde dig væk.
Avatar billede fcs Novice
10. marts 2002 - 17:48 #25
Xenophobia>> Sorry, men jeg synes det lød mere Zexet med Z ;-)
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 17:48 #26
>>>>>fcs.....fortæl lige hvor jeg har brokket mig.....Korrekt jeg har tilmeldt mig fordi at lave webpages er forholdsvis nyt for mig..har du problemer med det er det sku synd for dig., og fortæl mig lige helt ærligt hvem der kom med en aggressiv opførsel først.
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 17:50 #27
>>>fcs det har jeg ikke tænkt mig...kan folk ikke tage noget pis er det synd, men du skal fandeme ikke sige det var mig der startede en aggressiv tone. Og hør lige her for fanden.....ser du aldrig underholdning i tv.....det er bygget op om sarkasme, så tag lige en slapper
Avatar billede fcs Novice
10. marts 2002 - 17:52 #28
Sådan som jeg læser din første kommentar: "ja det ved vi naturligvis...der findes millioner af vira, tror du vi kan dem allesammen? Du må igang med virusscanner og finde navnet på den." - så er det en sarkastisk og nedladende måde at gøre det på. Da jeg så kommer ind i diskutionen farer du også i flæsket på mig, selvom mine kommentarer var fyldt med ";-)". Jeg har da ikke gjort dig noget...
Avatar billede fcs Novice
10. marts 2002 - 17:55 #29
Jan>> Hvordan jeg opfatter din tone er ikke noget du kan lave om på. Jeg har været på eksperten i over 3 år og derfor tror jeg nok jeg ved hvordan folk herinde sætter pris på hvordan debatten foregår (en slags uskreven regel). Når der så kommer en person som ikke umiddelbart følger denne uskrevne regel, kommer jeg med en kommentar. I dit tilfælde gjorde jeg det med masser af ";-)" men du farer i flæsket på mig alligevel. Hvem er det der er den aggresive??? Tja.... Slut herfra ;-)
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 17:55 #30
<>>>>fcs...ked af at sige det, men det er sku dig der starter en aggressiv tone mod mig.....

Jan>> Hvis du vidste noget om virus ville du også vide hvilken virus det højest sandsynligt var ;-) Hvis du ikke har noget konstruktivt at sige, så lad være med at sige noget ;-)

næste gang jeg skriver alt muligt pis så sætter jeg bare :-) ind, så er det i orden eller hvad...du er sku mærkelig
Avatar billede xenophobia Nybegynder
10. marts 2002 - 18:04 #31
Tag dig nu sammen, du ved hvad han mener...
Avatar billede fcs Novice
10. marts 2002 - 18:10 #32
Xenophobia>> Takker igen. Nogle gange er det bare umuligt at få folk til at forstå hvad man mener - specielt hvis de ikke vil forstå ;-)
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 18:13 #33
>>>>xeno...jeg jeg aner ikke hvad han mener...gør det det ok at skrive alt muligt pis hvis man sætter :-) ind....det gør jeg da bare næste gang....fcs...det du skrev til mig er det samme som jeg skrev til ham der oprettede spørgsmålet og fcs blev så oprørt over...så en anden gang hold kæft med det kritik når du gør det samme selv.....
Avatar billede fcs Novice
10. marts 2002 - 18:16 #34
Jan>> Jeg er da ked af hvis du ikke ved hvad ;-) betyder. Det betyder at man smiler og har et glimt i øjet / blinker med det ene øje. Hvis en person gør sådan  til dig mens han siger noget, ved du sikkert godt at så skal man ikke tage det helt så alvorligt som det er sagt. Nu har du så både lært noget om virus og om netikette ;-) Slut herfra.
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 18:17 #35
hold nu kæft fcs din narrøv ;-)
Avatar billede dmcn Praktikant
10. marts 2002 - 18:20 #36
*LOL* FFS, jan9530 - jeg håber admin gør kort proces med dig.
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 18:40 #37
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 18:41 #38
jeg brugte ;-) så er det jo i orden, siger fcs. han gjorde det ved mig
Avatar billede dmcn Praktikant
10. marts 2002 - 18:43 #39
jan9530 : Det generelle intelligensniveau du har vist i dette spørgsmål gør, at det er umuligt for dig at redde den hjem, lige meget hvilke undskyldninger du bruger.
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 18:50 #40
normality...jeg har ingen intentioner om at redde noget hjem...er fuldstændig kold. Jeg har et liv.

I øvrigt fcs har jeg lige hørt, at du har flere nicks, og selv har oprettet spørgsmål og accepteret til din egene navne
Avatar billede perhaps Nybegynder
10. marts 2002 - 18:53 #41
Enig med nOrmality. Her fik summer og jeg den samme overhaling af jan9530
http://www.eksperten.dk/spm/182512
Iøvrigt værdsætter jeg de svar der kommer fra fcs her på Eksperten.
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 18:53 #42
normality gælder også dig...kig længere oppe og se hvem af mig og fcs der først var aggressiv overfor den anden.,
Avatar billede fcs Novice
10. marts 2002 - 18:53 #43
Jan9030>> Er du ved at blive desperat nu?? Hvorfor pokker begynder du nu at beskylde mig for at snyde?? Begrund dog dine beskyldninger istedet for bare at blive ved med at demonstrere din åbenlyse mangel på intelligens.
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 18:54 #44
beskylder dig ikke for noget, siger bare hvad jeg har hørt...er næsten lige blevet oprettet herinde, og kender dig ikke selv....heldigvis...aner ikke om du har snydt, har bare lige hørt det.
Avatar billede fcs Novice
10. marts 2002 - 18:55 #45
Perhaps>> Takker for støtten. Jeg har allerede inkluderet dit link i min anmeldelse til Admins som jeg sendte afsted tidligere.
Avatar billede fcs Novice
10. marts 2002 - 18:56 #46
Jan9530>> Jamen så kom med dine kilder. Hvor har du hørt at jeg har snydt?? Hvis det er her på eksperten må du jo have et link?? Hold nu op med konstant at gøre dig selv til grin.
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 18:57 #47
ja gå ind på den side perhaps foreslår....ingen tvivl om hvem der er aggressiv..

kan i se det aggressive i:

"har intet med startside at gøre makker"

i forhold til

jan9530>>> selv om dit link ikke er fem potter p.. værd
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 18:59 #48
fcs...har ik ehørt det herinde, men fra en der også kommer herinde...

synes i øvrigt du har skrevet

slut herfra

en del gange
Avatar billede fcs Novice
10. marts 2002 - 19:02 #49
OK, så sig dog hvem det er du har hørt det fra. Jeg venter i spænding.....

Ja, jeg har forsøgt at slutte op til flere gange, men du bliver ved med at komme med tåbelige argumenter og er nu også begyndt at beskylde mig for at snyde. Så er det da klart at jeg bliver nødt til at tage til genmæle. Jeg skal nok slutte når du selv stopper den store støm af tåbelige indslag og beskyldninger
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 19:05 #50
har hørt det fra en jeg kender, der kommer herinde en gang imellem.....hvorfor skulle jeg hænge ham ud til fordel for DIG..siger jo ikke jeg har beviser eller noget, og folk kan lade være med at tro det.Jeg siger bare at jeg har fået det at vide...du har trods alt også dobbelt så mange som nummer 2
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 19:06 #51
men jeg håber du inkluderer perhaps link...så kan summer og perhaps ryge
Avatar billede fcs Novice
10. marts 2002 - 19:12 #52
Jan9530>> Sålænge du ikke har beviser, så hold venligst dine tanker for dig selv - ellers ligner det jo injurier og det er du sikkert ikke interesseret i?? ;-). Jeg tror nok at folk herinde ved hvad jeg står for og hvis du er i tvivl om jeg har snydt kan du jo bare kigge under min profil og se hvordan jeg har fået de point jeg har!!! Det er jo det fede ved eksperten: Du kan til enhver tid se hvordan jeg har fået mine point. Kig endelig efter - jeg har intet at skjule. Du kan se dem alle her: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=fcs&option=21 Du skal være velkommen til at kigge alle 606 spørgsmål igennem ;-)
Avatar billede atf_nova Nybegynder
10. marts 2002 - 19:26 #53
kom nu Jan..si' noget  >=P
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 19:58 #54
ja skal nok...er lige ved at fjerne en virus...

FCS jeg fortalte det til dig fordi jeg synes du er et fjols. Det var såmænd ikke meningen at andre skulle se det...du forstår det bare ikke....det er jo ikke svært at oprette flere navne, og så stillel en masse spørgsmål med det ene og svare med det andet...du bestemmer jo selv hvem du accepterer fra...på den måde kan alle komme på 1. pladsen. Injurier....tag dig sammen...du har vist aldrig lært noget om ret...at sige til dig at jeg tror du har snydt kan aldrig have noget med injurier at gøre
Avatar billede fcs Novice
10. marts 2002 - 21:13 #55
Ved at fjerne virus... Sig til hvis du har brug for en hånd ;-)

Nej, det er sikkert ikke svært at snyde her på eksperten, men det er vel ikke ensbetydende med at jeg snyder.

Lad os nu lige se hvem der ved noget om Jura. Følgende er taget fra http://www.netvokat.dk/bottomdoc.asp?language=danish&id=325&subject=undefined&lifeevent=undefined&subdoc=undefined&headingId=undefined&partner=undefined

Citat: "Ytringsfriheden giver som udgangspunkt landets borgere ret til at udtale sig om hinanden og også kritisere hinanden. Du må altså finde dig i offentligt at blive kritiseret. Saglig kritik er helt i orden, men når kritikken mod dig bliver usaglig, fornærmende og alene skal påvirke andre mennesker til at syntes mindre om dig, så behøver du ikke finde dig i det længere. De udtalelser der bruges til at fornærme dig med, kaldes injurier."

Så behøver vi vist ikke at diskutere dette længere eller hvad?? Lad nu være med at begive dig ud i en diskusion du ikke kan magte ; -)
Avatar billede xenophobia Nybegynder
10. marts 2002 - 21:20 #56
*hrøøøm* go fcs *host host* :o)
Avatar billede schubert Nybegynder
10. marts 2002 - 21:39 #57
fuck, det er sjovt det her - kommer der en fortsættelse evt. med en kommentar fra admin ROFL :()
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 23:03 #58
>>>> FCS...først og fremmest synes jeg du skal overveje at få et liv.

derudover ved du ikke længere hvad du snakker om...at jeg siger du snyder med point på eksperten.dk har intet med injurier at gøre...det er meget tydeligt, at du ikke har haft noget med ret at gøre...jeg vil vædde på, at du ikke har gået på handelsskole, for der lærer man hvad ting som dette betyder..

Injurie kan fx være hvis et blad skriver at du er bøsse el. lign og sætter det op som fakta. At jeg siger jeg tror du muligvis har snydt med dine point, fordi jeg har fået det at vide, har således intet med dit vrøvl at gøre....
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 23:10 #59
over and out fra mig.....det her er alt for langt ude nu. Sidde og bruge 3 timer på at slå injurier op....nej nej nej nej nej da.
Avatar billede fcs Novice
11. marts 2002 - 03:45 #60
Jan9530>> Først og fremmest vil jeg gerne takke dig for din bekymring om mit liv. Jeg kan dog bekræfte at jeg, på trods af hvad du tror, allerede er i besiddelse af et liv og det er faktisk ret fremragende. Men tak for din bekymring ;-)

Du har helt ret. Jeg har ikke gået på handelsskole, men det gør mig vel ikke til en skidt person. Jeg har derimod studeret på en handelsHØJskole og er uddannet Cand. Merc. i Strategi, Organisation og Ledelse fra Handelshøjskolen i Århus. Et af de fag der undervises i på dette sted er Erhversret, herunder injurielovgivningen, men lad nu det ligge.....

Nej, jeg har ikke brugt tre timer på at slå injurier op. Jeg har, som nævnt ovenfor, et udemærket liv og det var i den forbindelse at jeg var væk fra skærmen - jeg håber ikke at det gør noget ;-)

P.S.: Du skriver noget meget interessant: "jeg vil vædde på, at du ikke har gået på handelsskole, for der lærer man hvad ting som dette betyder.." I denne sætning finder vi flere interssante emner at tage op, men lad os nøjes med det mest interessante:

Du skriver (implicit) at du har GÅET på handelsskole. Det er jo interessant fordi man GÅR på en handelsskolen, men STUDERER ved en handelsHØJskole. Forskellen på de to ord: Tjaaah.... Lad mig give dig et hint: Det har noget at gøre med undervisningsniveauet, graden af selvstændighed og modenhed.

Ka' du hygge dig!! ;-)
Avatar billede jan9530 Nybegynder
11. marts 2002 - 11:16 #61
der tager du sku fejl....folk med sociale problemer kommer på handelshøjskole, så hvis jeg skullle have gættet hvor du havde gået, havde det været mit første gæt...

du siger indirekte, at størstedelen af alle unge i danmark der tager en videregående uddannelse efter folkeskolen, hvod størstedelen jo tager en uddannelse på handelsskole, ikke er ret selvstændige, intelligente og modne......held og lykke med det postulat, fjols..... Tror du ikke du har misforstået noget, eller at dem, der har fået dig derind, har løjet for dig.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. marts 2002 - 11:22 #62
rolig børn, tal nu pænt, ellers risikerer i, ikke at få lov til at komme op i 3. klasse efter sommerferien :-)
Avatar billede jan9530 Nybegynder
11. marts 2002 - 11:23 #63
sklal lige have overstået 2. klasse først
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. marts 2002 - 11:34 #64
nu har jeg læst denne tråd igennem tre gange, og skammer mig over at skulle opleve den slags opførsel på eksperten, en stakkels bruger med et virusproblem henvender sig i håb om at få hjælp, og skal i den grad opleve eksperten når den er værst, godt nok bliver den rette hjælp givet, fint nok, men efterfølgende skal den selvsamme bruger nu opleve at få si mailbox floodet med mails, p.g.a. nogen lige skal have affyret en masse ukvemsord m.m. om hinanden, en ting der lægger sig tæt op af en anmeldelse
Avatar billede jan9530 Nybegynder
11. marts 2002 - 11:38 #65
der tager du fejl...han har nok for længst afmeldt sig mailen fra dette spørgsmål....kig lige til venstre ikke
Avatar billede ztyxx Nybegynder
12. marts 2002 - 00:18 #66
det kan man ikke som opretter, når man først har sagt ja, kan den ikke ændres, en ting der stadig ikke er rettet i den nye E
Avatar billede ztyxx Nybegynder
12. marts 2002 - 00:21 #67
jeg får i hvert tilfælde stadig mails fra en del spm, til trods for at jeg har "afklikket" e-mail funktionen
Avatar billede jan9530 Nybegynder
12. marts 2002 - 11:34 #68
selvfølgelig kan man det.....har da selv gjort det
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. marts 2002 - 17:40 #69
Brugeren nobbod deaktiveres for en optræden ingen er værdig.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. marts 2002 - 17:46 #70
Brugere jan9530 - ligeså

Ang.: nobbod - Så er argumentet simpelthen hans første indlæg. Når man lægger ud med bums, så bliver det ud af vagten.
Avatar billede jan9530 Nybegynder
12. marts 2002 - 21:58 #71
nikolajdu...du har ikke deaktiveret min konto endnu...du må lige få det checket...og check så også lige summer og perhaps
Avatar billede admin Novice
12. marts 2002 - 22:17 #72
jan9530: Kan du stadig logge ind?
Avatar billede admin Novice
12. marts 2002 - 22:25 #73
En bug er hermed rettet i CoAdmin systemet, så deaktiverede brugere fremover bliver logget ud, hvis de skulle være logget ind mens de bliver deaktiveret.
Avatar billede dmcn Praktikant
12. marts 2002 - 22:29 #74
admin : Tjek lige mail. En vigtig en er lige sendt.
Avatar billede fnaz Nybegynder
14. marts 2002 - 14:16 #75
"Never argue with an idiot, first they'll drag you down to their level, then they'll beat you with their experience"