Avatar billede h-i-m Nybegynder
10. marts 2002 - 16:04 Der er 2 kommentarer

menu til VCD

hva hedder den fil menuen på enVCD kommer til at ligge i så je kan lave en autorun og hvordan laver men son man bare kan trykke med musen på linket til filmen
Avatar billede mannnn Nybegynder
10. marts 2002 - 16:29 #1
Kig på www.vcdhelp.com der står det da jeg selv har gjort det flere gange også på dem til min stationer DVD men jeg kan detsværrer bare ikke lige forklare det.

Held og Lykke
Avatar billede h-i-m Nybegynder
10. marts 2002 - 17:11 #2
og jeg kan desvære ikke engelsk

jeg tror de misforstår jeg kan godt lave menuen så den starter selv på min stationær DVD men problemet er jeg skal vide vilket fil navn menuen har så jeg kan smide en autorun på så dan også selv starter på computeren