Avatar billede brianha Nybegynder
10. marts 2002 - 15:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilket bundkort skal jeg købe?

Jeg er igang med en opgradering af min PC og vil købe et bundkort som kan klare pc133 RAM. Jeg har derfor kig på enten det lidt billigere ECS K7S5A ATX eller et Asus a7a266 -E. Hvilket skal jeg købe?
Avatar billede hub Nybegynder
10. marts 2002 - 15:09 #1
Du kan roligt købe ECS--har siden 1987 været noname leverandør til andre, mere kendte fabrikanter, bla Matsonic. Jeg har selv 2 ECS kort, og kender et par stykker til der også har dem. Ingen usædvanlige problemer med disse kort--de vil bare ind på markedet med deres eget navn og dumper priserne..
Avatar billede mecca31 Nybegynder
10. marts 2002 - 15:12 #2
Jeg syntes helt sikkert du skal købe soltek sl75kavx det er billigt og kan køre pc133 ram og det er blevet testettil at kunne komme op og køre 2600 mhz fordi at den kan køre 300 på front side bussen og ikke kune 266

Det er det kort jegh ar og det køre bare perfekt der er slet ingen problemer
Du kan enda køre med den helt nye athlon 2000+ xp hvis du vil det kan køre alt
Avatar billede mecca31 Nybegynder
10. marts 2002 - 15:40 #3
takker mange gange for pointene håber du kan bruge svaret