Avatar billede nobbod Nybegynder
10. marts 2002 - 14:23 Der er 10 kommentarer

Fejl i Word dokument

Hjælp...!!! alle mine word dokumenter er lige pludselig blevet til firkanter.. alt tekst er simpelthen forsvundet og erstattet med firkanter. Word kommer og spørger på filkonvetering men jeg kan kun vælge "Uni koder"??  Please help, der er nogle meget vigtige dokumenter imellem, derfor de høje point.
Avatar billede halifax Nybegynder
10. marts 2002 - 14:49 #1
Virus! -Har du scannet for virus?
Avatar billede halifax Nybegynder
10. marts 2002 - 14:53 #2
Hvis ikke virus, så prøv at geninstallere Word, Office pakken. Det vil jo ikke ødelægge dine data, som formentlig ligger i c:\Dokumenter.
Avatar billede nobbod Nybegynder
10. marts 2002 - 15:13 #3
Det er ikke virus og jeg har haft word geninstalleret og prøvet filerne på en anden maskine..
Avatar billede johs_j Novice
10. marts 2002 - 15:49 #4
Når du åbner dit dokument, så check at filtypen står til Word dokument og ikke til f.eks. Gendan tekst fra filer.
Avatar billede nobbod Nybegynder
10. marts 2002 - 15:50 #5
er det en instilling i word eller egenskaber for selve filen
??
Avatar billede johs_j Novice
10. marts 2002 - 15:59 #6
Det er en indstilling i Word.
Forneden på dialogboxen til Åben findes der et punkt der hedder filtyper.
Avatar billede anba Mester
10. marts 2002 - 19:36 #7
Prøv at højreklikke på en word-fil samtidig med at du holder ctrl-tasten nede.Vølg så gennemse og find dit program Word.exe og lav en markering i: åbn altid med dette program - så skulle det være i orden igen.
Avatar billede anba Mester
10. marts 2002 - 19:36 #8
Vølg=Vælg
Avatar billede anba Mester
10. marts 2002 - 19:46 #9
Undskyld når du har højreklikket sammen med ctrl skal du vælge "Åbn med" inden du kan vælge "gennemse" og når du har markeret i "åbn altid med dette program" skal du afslutte med OK eller hvad der nu står.
Avatar billede mcbear Nybegynder
13. marts 2002 - 19:34 #10
hvilken version af word har du installeret, og er der kun firkanter slet ikke noget tekst, ikke bare lidt af den oprindelige tekst?