Avatar billede puppetmaster Nybegynder
10. marts 2002 - 13:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Amitech bærbare?

Hvordan er kvaliteten af Amitech's bærbare?
Jeg synes de er prisrimelige og har kig på en:
P4 1,8 Ghz., 256 MB RAM, 30 GB harddisk, DVD CDRW combo til 18.575,-
Avatar billede jonespostman Nybegynder
11. marts 2002 - 23:07 #1
Hold dig fra dem!!

Det er en desktop cpu der sidder i. Den suger meget strøm, bliver varm og bliver derfor clocket ned, når den laver noget tungt.
Så lige pludselig står du med en bærbar hvor blæseren kører hele tiden uden at den egentlig er særlig hurtig til trods for støjen...
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
12. marts 2002 - 08:24 #2
Jeg havde godt nok hørt noget om det der "down clocking" når processoren ikke havde så meget at lave......
Hvad så med Dell? F.eks. 1-1.2 Ghz., Intel Pentium 3? Eller andre du kan anbefale....
Avatar billede jonespostman Nybegynder
12. marts 2002 - 12:27 #3
Jeg tror at Dell er gode nok.
Det, som det ihvertfald gælder om er at der sidder en mobile cpu i den. Det tror jeg du bliver glad for i længden  :-)